Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@01:49:03 GMT

پلیس دستان سارق حرفه ای را بست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۱۹۲۸

پلیس دستان سارق حرفه ای را بست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 بهبهان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و گشت نامحسوس، موفق شدند سارق سابقه دار وسایل داخل خودرو را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 16 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و تعدادی لوازم سرقتی از وی کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی بهبهان از شهروندان خواست با استفاده از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده سارقان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک در اطراف خودرو خود و دیگران مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد