Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@18:04:23 GMT

کارکنان شهرداری ها تبدیل وضعیت می شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۲۰۰۸

معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور گفت: چارت تشکیلاتی شهرداری ها و دهیاری ها در حال تغییر است و مساله تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها نیز به زودی اجرایی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بر اساس مجوز دستگاه های مسوول؛ قرار است وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی شهرداری ها، به پیمانی تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مهدی جمالی نژاد روز جمعه در نشست با شهرداران و دهیاران استان قزوین افزود: یکی از سیاست های در پیش گرفته شده تقویت دفاتر فنی در استان های کشور است و به زودی نیز مشکلات گذشته در این زمینه رفع خواهد شد.  وی پیشنهاد کرد: شوراهای بخش، استان، شهر و روستاها برای رفع مشکلات و هم اندیشی بیش از گذشته با هم در پیوند مستمر و نزدیک باشند. معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور در خصوص تخصیص قیر رایگان به روستاها و شهرهای زیر 50 هزار نفر نیز اظهار کرد: تخصیص 13 درصدی همچنان ادامه دارد.  وی با بیان اینکه متاسفانه وابسته بودن اعتبارات به نفت از گذشته های دور ما را از برنامه های اصلی دور ساخته، گفت: امروز نگاه مدیران دستگاه های اجرایی به مسایل مختلف از جمله شهری و روستایی باید خلاقانه و نوآورانه باشد.  معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور گفت: نظام شهری بیمار، یکی از مشکلات اساسی سازمان شهرداری ها است که بسیاری از برنامه ریزی های کشور را نیز با چالش روبه رو کرده است.  او ادامه داد: متاسفانه امروزه شهرهای بزرگ ما روز به روز بزرگتر و شهرهای کوچک و میانی ما نیز کوچک و کوچک تر شده و در عین حال هم روستاهای کشور روز به روز خالی از سکنه می شود.  وی گفت: در چنین اوضاع و احوالی باید با توزیع عادلانه خدمات خود در مناطق از این مساله جلوگیری کرد چرا که این مهم تهدیدی جدی برای یک هزار و 270 شهر و 37 هزار روستای کشور به شمار می رود.  جمالی نژاد با بیان اینکه در گذشته نظام شهری ما در کشور کهکشانی اداره می شد، افزود: پس از انجام اصلاحات ارضی، این مساله به نظام زنجیره ای تغییر یافت.  وی با انتقاد از تخصیص 490 میلیارد ریال اعتبار ارزش افزوده به روستاهای استان قزوین در سال جاری، تصریح کرد: این مساله باید از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس و نیز استانداری پیگیری شود زیرا اعتبار یاد شده برای استانی مانند قزوین که از قطب های صنعتی و کشاورزی محسوب می شود، بسیار ناچیز است.  وی اضافه کرد: نگاه های جدید در عرصه فعالیت های عمران شهری قزوین باعث تحول شگرفی در این شهر شده که آینده امیدوار کننده ای را به دنبال دارد چرا که اعتماد به نفس و ورود به کارهای نو و بدیع می تواند ایجاد ارزش افزوده کند.  بازدید از چند طرح شهری از جمله سبزه میدان، پل یادگار امام، سافاری پارک، دریاچه هفت دره، دهکده طبیعت، پل طبیعت و دولتخانه صفوی از برنامه های امروز معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور در قزوین بود.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهرداری وزارت کشور استخدام کارکنان قزوین تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند

به گزارش همشهری آنلاین سعید دقیقی با اشاره به اعطای مالکیت پرسپولیس و استقلال به ۲ هلدینگ بزرگ، گفت: شهرداری قزوین با سهام ۶.۶ درصد سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود و حالا این بانک نزدیک ۴۰ درصد مالکیت باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد؛ یعنی از سهم و منابع شهرداری قزوین به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی هزینه شده برای اینکه باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند و هیچ عیبی ندارد که تقریباً ۱۰۰ میلیارد از جیب مردم قزوین برای خریداری باشگاه پرسپولیس هزینه شده اما ما هم تقاضا داریم که ارگان‌هایی مانند شهرداری برای تیم شمس‌آذر که دغدغه مردم قزوین است هزینه کنند.

دقیقی در پایان بیان کرد: اگر شهرداری و شورای شهر قزوین سالیانه ۳۰ میلیارد برای حمایت از شمس‌آذر اختصاص دهند به نفع مردم شهر خواهد بود و قطعاً این موضوع مطالبه مردم است تا تیمشان قوی‌تر از گذشته بدون دغدغه مالی کار کند؛ توجه کنید این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است چون دوست دارم تیم شمس‌آذر قوی‌تر از قبل در لیگ کار کند و حتی بتواند سهمیه آسیا بگیرد.

کد خبر 848225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!