Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار کرد: بعد از کودتای ۲۸ مرداد توسط آمریکایی‌ها و بازگرداندن شاه و برقراری حکومت نظامی در کشور، ورود نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا سبب خشم دانشجویان شد و در این راه تعداد زیادی از دانشجویان به شهادت رسیدند، بعد از انقلاب این روز براساس شعارهای ضد استکباری روز دانشجو نام گرفت، برخی در سالیان اخیر درصدد این هستند که ماهیت ضد استکباری جنبش دانشجویی را به سمت تمایلات غربی ببرند و بر علیه انقلاب اسلامی آرایش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنقدر وضع سینما آشفته است که صدای بازیگران آنچنان رویکرد مذهبی ندارند هم در آمد، مصاحبه و افشاگری برخی از بازیگران از برخی هرزگی‌ها موید این نکته است، آیا وزارت ارشاد و صدا و سیما مرده است؟ یک دخترک سلبریتی که از طریق صدا و سیما مشهور شده با وقاحت در مقابل شعار حب الحسین یجمعنا شعار حب الوطن یجمعنا را مطرح کرد و امروز میدان‌دار فضای رسانه‌ای شد، بازیگری که فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا می‌آورد و نفرت دارد از اینکه شناسنامه ایرانی برای فرزند خود بگیرد دم از شعار حب الوطن می‌زند .

امام جمعه بابل تصریح کرد: رییس جمهور، امروز علی برکت‌الله در میدان دیگر حرکت می‌کند و‌ به جای اینکه به سفره مردم بگردد، علی برکت الله در دست دلالان افتاده است، رییس جمهور علی برکت الله را به سفره مردم برگردان و دست دلالان را از کشور کوتاه کن، آقای رییس جمهور با آب شور دریای خزر، علی برکت الله به سمنان و شاهرود نمی‌رود.

روحانی گفت: بوشِ‌پدر گوربه‌گور شد و آن‌هایی که خواهان از بین بردن جمهوری اسلامی بودند ، امروز از روی میز به زیر میز و در گور قرار گفتند و گوشت تنشان خوراک موش و ما‌ر خواهد شد، جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان ما، به حکومت جهانی امام زمان متصل می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده استان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

او گفت: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهدا است.

استاندار همدان گفت: مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

قاسمی فرزاد گفت: همه تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

او گفت: مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم.

استاندارهمدان گفت: پیکر مطهر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود و امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در کبودرآهنگ استان همدان بود که پیکر آن، پس از ۳۸ سال از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد