Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به وقوع چندین فقره سرقت احشام در شوشتر اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با اقدامات اطلاعاتی دقیق و رصد فعالیت سارقان موفق به شناسایی باند 5 نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار احشام را که سابقه چندین فقره سرقت در شهرستان های شوشتر، رامهرمز، مسجدسلیمان، گتوند و اندیکا را در پرونده خود داشتند در استان اصفهان شدند و با هماهنگی و أخذ نیابت قضائی در عملیاتی منسجم هر 5 نفر آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالحی در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 35 رأس دام سرقتی و 2 دستگاه خودرو که توسط آن اقدام به سرقت و جابجایی احشام می کردند، کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تاکنون به 10 فقره سرقت احشام در نقاط مختلف استان خوزستان اعتراف کردند و تحقیقات پلیس در خصوص کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به فعالیت های افراد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان احشام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش