Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، جمعه، شانزدهم آذر در جمع خبرنگاران در رابطه با روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس (باغ موزه دفاع مقدس» لرستان، گفت: با توجه به این‌که مقام معظم رهبری نظرشان این است که مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌های قم، اردبیل، ایلام، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر امسال که مصادف است با چهل سالگی انقلاب افتتاح شوند، تلاش ما نیز این است که کار تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در آینده نزدیک به اتمام برسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که این افتتاح شامل کل پروژه نخواهد شد بلکه فاز یک این پروژه عظیم فرهنگی را در بر می‎گیرد، افزود: در یک سال گذشته جلساتی با استاندار لرستان در رابطه‌با مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان داشته‌ایم که استاندار هم اراده‌اش بر حمایت از این پروژه است و برای تحقق صد درصدی اعتبار استانی این پروژه فرهنگی قول مساعد داده است.
ناصرپور با بیان این‌که این‌گونه مکان‌ها از قداست بالایی برخوردار هستند، اظهارکرد: کرد: هدف از ساخت چنین مراکزی حفظ نام و یاد شهدا و ترویج ارزش‌های برآمده از دوران طلایی دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: امید است آن چیزی را که به‌عنوان فاز اول مرکز فرهنگی تعریف می‌کنیم، آبرومندانه و در زمان مقرر افتتاح شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان دهه فجر افتتاح فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید