Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:41:06 GMT

راه‌هايي ساده براي داشتن رابطه جنسي موفق

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۷۴۸۱

راه‌هايي ساده براي داشتن رابطه جنسي موفق

خبرگزاري آريا -

رابطه جنسي را يک کار روزانه عادي نبينيد‎
رابطه جنسي موفق فاکتور‌هاي مختلفي دارد. بهره‌گيري صحيح ازمتخصصان، ورزش، عادات غذايي سالم و ... از جمله مواردي هستند که به شما کمک مي‌کند تا رابطه جنسي موفق‌تري را تجربه کنيد.
آيا زندگي جنسي شما دچار ضعف شده است؟ در بين مشکلات زندگي مدرن مانند مشکلات مربوط به کودکان، کار، اقتصاد و ديگر فشارها، رابطه جنسي گرم، شايد بيشتر شبيه يک فانتزي به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مطلب سعي شده تا به نکات اصلي و مهم براي داشتن يک رابطه جنسي موفق اشاره شود. حتي اگر همين الان هم رابطه جنسي عالي داريد، هميشه جايي براي بهتر شدن وجود دارد، مگر اينطور نيست؟
ورزش کيگل را انجام دهيد
شما احتمالا نام تمرينات کيگل يا ديافراگم لگني را شنيده‌ايد، اما آن چيست؟ عوامل گوناگوني مانند بارداري و پيري اين ماهيچه‌ها را به مرور ضعيف مي‌کنند. زماني که اين ماهيچه‌ها قدرتمند باقي بمانند، نه تنها باعث کاهش خطر ابتلا به بي اختياري ادرار مي‌شوند، بلکه به بهبود زندگي جنسي شما کمک فوق‌العاده‌اي مي‌کنند.
رابطه جنسي را يک کار روزانه عادي نبينيد
شايد عجيب به نظر برسد، اما رابطه جنسي نيز مي‌تواند مانند هرکار ديگري در ليست انجام کار‌هاي شما قرار گيرد و شما آن را يک موضوع عادي روزانه ببينيد که نتيجه آن از بين رفتن اشتياق شما براي انجام آن باشد.
طبق مطالعه‌اي که مقاله آن در يکي از ژورنال‌هاي معتبر چاپ شده است، تعدد رابطه جنسي بين زوج‌ها الزاما موجب شادي بيشتر نمي‌شود. دليل چيست؟ انجام بيش از حد رابطه جنسي باعث مي‌شود اين عمل به يک کار عادي تبديل شود. براي آن زمان بگذاريد، اما تعادل آن را حفظ کنيد.
بهره‌گيري از متخصصان را فراموش نکنيد
آيا با بيان احساساتتان به شريک زندگيتان مشکل داريد؟ آيا نگران اين هستيد که شريک زندگيتان بيشتر از شما نياز به رابطه جنسي دارد؟ آيا مشکلات مربوط به زندگي زناشويي شما را آزار مي‌دهد؟ در برابر کمک گرفتن از يک متخصص مقاومت بيجا نداشته باشيد. شما نيز مي‌توانيد ازمشاور ازدواج و نيز مشاور روابط جنسي کمک بگيريد.
پيش از دخول، معاشقه کنيد
داشتن رابطه جنسي خودبخودي اشکالي ندارد، اما عموما زنان زمان بيشتري را نسبت به مردان براي تحريک نياز دارند. اما زماني که به بالاترين نقطه تحريک مي‌رسند باعث مي‌شوند که هر دوي شما تجربه بسيار بهتر جنسي و ارگاسم کاملتري را تجربه کنيد؛ بنابراين معاشقه يا عشق بازي پيش از رابطه جنسي را فراموش نکنيد؛ چرا که انجام اين کار باعث مي‌شود خون در اندام‌هاي جنسي جريان پيدا کرده که نتيجه آن ارگاسم قويتر و برآورده شدن کامل نياز جنسي است.
آزمايش را فراموش نکنيد
براي داشتن رابطه جنسي موفق، بايد سلامت جسمي نيز داشته باشيد. اين موضوع فقط شامل بيماري‌هاي آميزشي نمي‌شود بلکه شامل خيلي موضوعات مي‌تواند باشد. آزمايشات منظم پزشکي مي‌تواند دلايلي که باعث شده تا زندگي جنسيتان ناخوشايند شود را مشخص نماييد. اختلال نعوظ مي‌تواند نشان‌دهنده بيماري‌هاي قلبي عروقي باشد و رابطه جنسي دردناک مي‌تواند نشانه‌اي از بيماري‌هاي زنان باشد. به همين دليل هيچ‌وقت چک‌آپ‌هاي ساليانه را فراموش نکنيد.
اگر موضوعي آزارتان مي‌دهد، با پزشکتان مشورت کنيد
آيا شما شاهد تخليه غيرعادي انرژي و يا گرفتگي عجيب و غريب عضلاتتان در هنگام سکس هستيد؟ هيچ وقت اين اطلاعات را از پزشکتان مخفي نکنيد. آن‌ها براي حل کردن چنين مشکلاتي تعليم ديده‌اند و دليلي براي خجالت کشيدن از آن‌ها وجود ندارد؛ به خصوص وقتي اين مشکل باعث ايجاد مشکل در روابط جنسي شما مي‌شود و حتي ممکن است نشانه‌اي از مشکل بزرگتري باشد.
ورزش مي‌تواند زندگي جنسي شما را بهبود بخشد‌
مي‌گويند زوج‌هايي که با هم بازي مي‌کنند بيشتر با هم زندگي مي‌کنند. در واقع اين حرف درست است. ورزش نه تنها باعث بهبود سلامت فيزيکي شما مي‌شود بلکه بهبود رابطه جنسي را به دنبال خواهد داشت. اما اگر شما اين برنامه ورزشي يا يک پياده روي دونفره را همراه با شريک زندگيتان ترتيب دهيد، رابطه خارج از سکستان تقويت خواهد شد. اين بهبود رابطه خود را در زندگي جنسيتان نمايان مي‌کند. اگر اين ورزش باعث افزايش اعتماد به نفس شود، يک معامله برد برد براي هر دو خواهد بود.
دارو‌هاي خود را بررسي کنيد
براي داشتن رابطه جنسي موفق، دارو‌هاي خود را بررسي کنيد. آيا شما و شريک زندگيتان نسبت به رابطه جنسي بي تمايل هستيد؟ برخي از دارو‌ها مانند دارو‌هاي ضد افسردگي، پيشگيري و حتي آنتي هيستامين‌ها مي‌توانند ميل جنسي شما را تحت تأثير قرار دهند. اگر اين دارو‌ها زندگي جنسي شما را تحت تأثير قرار مي‌دهد، هميشه با پزشکتان درباره دارو‌هاي بيماري مزمنتان صحبت کنيد؛ چرا که ممکن است اين دارو‌ها جايگزين‌هايي را شامل شود که اين اثرات جانبي را نداشته باشد.
غذاي سالم ميل کنيد
عادات غذايي مي‌تواند تأثير زيادي بر روي زندگي جنسي شما بگذاريد. انتخاب‌هاي ضعيف غذايي مي‌تواند ميل جنسي شما را به شدت تحت تأثير منفي قرار دهد، سطح انرژي شما را تخليه کند، باعث ايجاد التهاب شده و حتي باعث اختلال نعوط شود. افزايش وزن حاصل از عادات غذايي غلط نيز مي‌تواند بر روي زندگي جنسي شما تأثير منفي بگذارد. نه تنها اضافه وزن براي قلب شما مضر است، بلکه مي‌تواند باعث ايجاد تأثيرات منفي در عزت نفس شما شود.
غذا‌هايي را مصرف کنيد که تأثير مثبت بر روي ميل جنسي شما داشته و باعث رابطه جنسي موفق در شما شود؛ از جمله آن مي‌توان به ميوه‌جات تازه، سبزيجات، لوبيا، منابع پروتئني مانند سالمون و گوشت قرمز با کيفيت اشاره کرد. تنقلاتي مانند شکلات تلخ با پلي فنل‌ها رابطه دارند که براي ميل جنسي فوق‌العاده هستند.

ورزش مي‌تواند زندگي جنسي شما را بهبود بخشد‌‎
آغاز رابطه جنسي از سوي شما اشکالي ندارد
اگر شما تشنه رابطه جنسي هستيد، اشکالي ندارد که حرکات اوليه را آغاز کنيد و اين کار الزاما مختص به شريک زندگي شما نيست.
ارتباط قوي يک کليد است
ارتباطات قوي در هر رابطه‌اي مهم است و اين موضوع در سکس اهميت دوچنداني دارد. عدم ارتباط باعث ايجاد نارضايتي مي‌شود و که نتيجه آن رنجش و عصبانيت است و باعث مي‌شود شريک شما احساس ناخوشايندي داشته باشد.
سلامت قلبي عروقي شما مهم است
اگر اخيرا در رابطه جنسيتان دچار مشکل شده‌ايد ممکن است به دليل وجود مشکلات قلبي در بدن شما باشد. اختلال نعوظ معمولا به دليل مشکل در چرخش خون ايجاد مي‌شود که ريشه آن را مي‌توان بيماري‌هاي قلبي دانست. سکس يک راه خوب براي حفظ سلامت قلب است، اما اگر با کمبود ميل جنسي مواجهيد، بايد سلامت قلبتان را مورد آزمايش قرار دهيد.
جرقه‌ها را زنده نگه داريد
به قرار‌هاي شبانه برويد، براي سرگرمي رانندگي کنيد و در آن آهنگ مورد علاقه‌تان را در سالگرد آشناييتان گوش کنيد يا براي آخر هفته يک سفر ترتيب دهيد تا بتوانيد هيجان زندگي جسيتان را حفظ کنيد.
بر روي عزت نفستان کار کنيد
عوامل گوناگوني در زندگي وجود دارد که مي‌تواند عزت نفس شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. اين عامل مي‌تواند افزايش وزن، نشانه‌هاي فيزيکي افزايش سن با رسيدن به بحران نيمه‌عمر و ... باشد. عزت نفس پايين قطعا مي‌تواند اشتياق شما و رابطه جنسي موفق شما را تحت تأثير قرار دهد.
درباره اين که چه چيزي باعث ايجاد عزت نفس پايين در شما شده فکر کنيد و براي بهبود آن تلاش کنيد. به عنوان مثال از يک رژيم غذايي صحيح استفاده کنيد، برنامه تمريني درست داشته باشيد، کار‌هايي بکنيد که از آن لذت مي‌بريد. يک مهارت جديد ياد بگيريد يا به آرايشگاه برويد. در يک کلام کاري کنيد که از اين فضا خارج شويد.
کار، استرس، پول، حيوانات خانگي و بچه‌ها را خارج از رابطه جنسي نگه داريد
مشکلات کاري و مالي يک عامل بسيار منفي براي ميل جنسي شما است. شما مي‌توانيد با نگه داشتن آن‌ها خارج از رابطه جنسي، ميل جنسيتان را بالا نگه داريد. فقط بر روي خودتان دو نفر در حين رابطه جنسي فکر کنيد و درباره مشکلات شغلي و مالي در هنگام رابطه جنسي صحبت نکنيد.
مصرف الکل را متوقف کنيد
مصرف زياد الکل مي‌تواند ميل جنسي شما را از بين ببرد و حتي ميزان رابطه جنسي شما را به شدت کاهش دهد يا حتي به طور کلي آن رامتوقف کند. متخصصان براين باورند که الکل تحريک پذيري جنسي را در مردان و زنان به شدت کاهش مي‌دهد که نتيجه آن کاهش کيفيت رابطه جنسي است. در مردان، الکل مي‌تواند باعث ايجاد مشکل در نعوظ و عدم توانايي در حفظ نعوظ شود و در زنان مي‌تواند باعث کاهش رواني واژن، ارگاسم سخت‌تر و يا ارگاسم با شدت پايين شود.
فهرستي براي زندگيتان تهيه کنيد
تغييرات زندگي، کوچک يا بزرگ مي‌تواند در زندگي جنسي شما تأثيرات منفي داشته باشد و اين مختص به تغييرات منفي نيست و گاهي تغييرات مثبت نيز مي‌تواند عامل ايجاد تأثيرات منفي گردد. يک خانه، شغل و يا کودک جديد مي‌تواند باعث ايجاد خستگي فيزيکي و روحي در شما شود. اين موضوعات را با شريک زندگيتان بررسي کنيد و بدانيد اين مشکلات موقتي هستند.
هورمون‌هايتان را چک کنيد
کمبود تمايل جنسي مي‌تواند نشانه‌اي از عدم تعادل هورموني باشد. وجود کورتيزول بالا که حاصل از استرس است مي‌تواند تمايل جنسي شما را تحت تأثير منفي قرار دهد. براي برخي از زنان، سطح استروژن پايين حاصل از يائسگي باعث خشکي واژن، رابطه جنسي دردناک و به طور کلي کاهش ميل جنسي شود و برخي ديگر نيز مي‌توانند عدم تعادل تستسترون حاصل از سندرم تخمدان پلي کيستيک و يا استرس را شاهد باشند. با پزشکتان در اين رابطه مشورت کنيد و سطح هورمونهايتان را مورد آزمايش قرار دهيد.
فقط شما دو نفر مهم هستيد
وظايف مربوط به خانواده اوليه‌تان مي‌تواند در زندگي مشترک شما و همسرتان اختلال ايجاد نمايد. همچنين اختلافات خانوادگي در خانواده اولي، رابطه‌تان را مي‌تواند تحت تأثير منفي قرار دهد. زماني را مخصوصا براي خودتان به طور منظم نگه داريد چرا که شما در ابتدابايد نياز‌هاي همديگر را مرتفع نماييد. از اين که عوامل منفي که توسط خانواده‌تان يا ديگر افراد ايجاد مي‌شود به زندگي مشترکتان نيز وارد گردد جلوگيري نماييد.
به تمايلات خودتان نيز فکر کنيد
خودتان را بهتر و عميق‌تر بشناسيد. ببنيد چه چيز‌هايي باعث تحريکتان مي‌شود و فانتزي‌هايتان چيست؟ آن را با شريک زندگيتان به اشتراک بگذاريد.
منبع: setare.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!

 پلیس آگاهی پایتخت، در اجرای طرح مقابله با تبهکاران، مردی را دستگیر کرده که چندین شاکی زن دارد و همه آنها می‌گویند توسط این مرد مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار گرفته‌اند.

روزنامه ایران در خبری نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان زورگیر که در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از چندین روز کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی تعدادی از سارقان به عنف و قاپ‌زن شده و در نهایت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی، ۷۴ نفر از سارقان به عنف حرفه‌ای و قاپ‌زن را دستگیر کردند. این افراد در بازجویی‌های اولیه به سرقت بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه اعتراف کردند. همچنین با دستگیری این افراد ۲۱ باند سرقت نیز منهدم شد.

سردار علی ولیپور گودرزی درباره اینکه آیا انتشار ویدیوهایی مانند زورگیری در بزرگراه صدر نشان‌دهنده افزایش جرایم خشن است یا خیر، گفت: چنین مواردی در گذشته هم وجود داشته اما در گذشته ضریب نفوذ اینترنت به اندازه امروز نبوده است. آمارهای ما نشان می‌دهد که اتفاقاً در چنین سرقت‌هایی با کاهش روبه‌رو هستیم، اما انتشار گسترده ویدیو سبب می‌شود که افراد بیشتری از وقوع یک مورد باخبر شوند.

اخاذی با تهیه فیلم سیاه

اطراف یکی از متهمان دستگیر شده که مردی است با موهای بور، چند زن ایستاده‌اند و داد و فریاد می‌کنند. آنها مدعی هستند متهم آنها را بیهوش و به آنها تعرض کرده است.

یکی از شاکی‌ها گفت: سال گذشته، بعد از فوت مادرم، حالم خیلی بد بود. یک روز در صفحه اینستاگرام به صورت اتفاقی با صفحه‌ای مواجه شدم که مطالب قشنگی در رابطه با مادر نوشته بود. ناخواسته با حس همدردی عکس‌ها را لایک کردم اما صاحب صفحه لحظاتی بعد به من پیام داد. مرد جوان مدعی بود که مادرش فوت کرده و برای آرامش او، هر هفته خیرات می‌دهد. مرد جوان از من خواست در مراسمی که برای آمرزش مادرش برگزار می‌کنند، شرکت کنم.

وی ادامه داد: با این نیت یک روز که مرد جوان می‌خواست به بهشت زهرا برود، با او راهی آنجا شدم. بین راه او به من آبمیوه داد و من بعد از خوردن آبمیوه بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از من فیلم و عکس مستهجن تهیه کرده است. بعد از آن متهم با تهدید انتشار فیلم و عکس‌های مستهجن در فضای مجازی من را مجبور می‌کرد پول و طلاهایم را در اختیارش قرار دهم.

شاکی دیگری گفت: مرا تا یک‌قدمی مرگ برد. باورتان نمی‌شود طوری به سرم کوبید که بیهوش شدم. فقط از ترس اینکه عکس‌ها و فیلم‌هایم منتشر نشود، مبالغی را که برای اخاذی خواست، به او دادم.

شاکی دیگری گفت: متهم مرا برای شرکت در مراسم سوگواری و خیریه دعوت و با آبمیوه مسموم و سپس بیهوش کرد. بعد هم مثل سایر قربانیان از من فیلم و عکس مستهجن تهیه کرد. بعد از مدتی هم با من تماس گرفت و مدعی شد دو دستیارش که زن‌های رمالی بودند، پس از احضار روح و رمالی باخبر شده‌اند که داخل خانه‌ام شمش طلا دارم و از من خواست شمش را به او بدهم. شمشی در کار نبود اما از ترس اینکه تصاویر منتشر نشود برایش شمش خریدم و به او دادم.

اما متهم منکر این اظهارات شد و گفت: من یک صفحه اینستاگرامی به نام «مادرانه» به خاطر مادر مرحومم درست کرده بودم و پست‌هایی در رابطه با مادر می‌گذاشتم. سعی می‌کردم با انجام کارهای خداپسندانه روح مادرم در آمرزش قرار بگیرد و هیچ جرمی هم مرتکب نشده‌ام.

یعنی ۵ شاکی دروغ می‌گویند؟

چه بگویم؟! آنها می‌گویند که من فریب‌شان داده‌ام و با آبمیوه و چای مسموم آنها را بیهوش کرده‌ام و مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام و برای اینکه بتوانم از آنها اخاذی کنم، فیلم هم از این صحنه‌ها گرفته‌ام. اما آنها مشتری مغازه الکتریکی‌ام هستند؛ نمی‌دانم چرا چنین ادعایی کرده‌اند.

می‌گویند آنها را به اطراف بهشت زهرا بردی و طلاهایشان را دزدیده‌ای؟

خودشان با پای خودشان بر سر مزار مادرم می‌آمدند، هیچ اخاذی نکرده‌ام. خودشان پول به حسابم واریز می‌کردند.

اما پلیس این فیلم و عکس‌ها را کشف کرده است؟

(سکوت متهم)

دیگر خبرها

  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی