Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ارزانی گفت: ارتقاء آموزش و افزایش سرانه مطالعه بحث بسیار مهمی است و یک اصل به حساب می آید زیرا توسعه کشور نیازمند مطالعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» شامگاه (16 آذر) در دومین گردهمایی مسئولین ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ارتقا آموزش و افزایش سرانه مطالعه واقعا یک بحث بسیار مهم است و به عنوان یک اصل به حساب می آید زیرا توسعه کشور نیازمند مطالعه است، در عصر و زمانه ای زندگی می کنیم که نیازمند جمع آوری اطلاعات و انتقال سریع آن هستیم لذا مدیر توانمند آن مدیری است که اطلاعات کافی در تمام حوزه ها داشته باشد ولی در یک بخش به صورت خاص متخصص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد کشور با بیان این که آموزش بخش مهمی از مهارت است و سبب توسعه و پیشرفت کشور می شود، افزود :مسئله ارتقا آموزشی را ابتدا باید از خودمان شروع کنیم زیرا اگر این کار را انجام ندهیم دیگران آن را انجام خواهند داد پس همواره دقت کنید برای رسیدن به بهترین عملکرد باید بهترین اطلاعات را داشت.

 

وی با بیان این که در زمینه فضای مجازی نسبت به بسیاری از کشور ها عقب هستیم ادامه داد:این را نمی گویم برای این که مایوس شوید بلکه می گویم تا بدانید که جای کار زیادی داریم و در این باره هم باید ذائقه مردم را شناخت، خوشبختانه در مسئله اوقات فراغت بسیار جلو هستیم و در همین رابطه فضای مجازی هم می تواند به کمک مسجد بیاید.

 

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به این که یکی از مهم ترین بحث ها استفاده از ظرفیت های استانی و همگرایی می باشد، افزود:متسفانه از این ظرفیت استفاده نمی کنیم ما از شما مدیران استان ها خواهش می کنیم دغدغه های خود را برای ستاد عالی یا برای دانشگاه ها ارسال کنید تا آن ها در انجام کار ها به شما کمک کنند.

 

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خراسان جنوبي بیرجند شهرداری اصفهان مشهد انقلاب اسلامی دزفول استان سمنان حوزه هنری دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد کشور کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ سال به طول عمر با این سبک زندگی
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • این ۴ نکته عمرتان را ۶ سال افزایش می‌دهد
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری