Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس دومای روسیه گفت: هنوز مسئله تروریسم در سوریه به طور کامل حل نشده است، لازم است مفهوم مبارزه با تروریسم به صورت دقیق شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، والودین ویاچسلاو رئیس دومای روسیه در دومین کنفرانس رؤسای مجالس ۶ کشور آسیایی برای مقابله با تروریسم که امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما همواره به اصول احترام متقابل در راستای حل صلح آمیز مشکلات متعهد بوده ایم و در راستای مبارزه با تروریسم نیز به شاکله‌ای مدون دست یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس جمهور روسیه بارها تأکید کرده که مبارزه با تروریسم تنها از راه همیاری محقق می‌شود و باید کشورها در راستای اقدامی مشترک با سیاست‌های آمریکا در راستای  افراطی‌گری و دخالت در امور دولت‌های کشورهای مستقل مبارزه کنند.

ویاچسلاو  تصریح کرد: معتقدم که هم سویی کشورها می‌تواند باعث از بین رفتن سیاست‌های افراطی‌گرایانه آمریکا شود، هنوز مسئله تروریسم در سوریه به طور کامل حل نشده است، لازم است مفهوم مبارزه با تروریسم به صورت دقیق شناسایی شود چرا که تروریست‌ها تلاش دارند به کشورهای مختلف ضربه بزنند و امروز در شمال آفریقا و غرب آسیا ساکن شده‌اند.

رئیس دومای روسیه اظهار کرد: امروز می‌توانیم درباره بازگشت سوری‌ها به کشور خود صحبت کنیم، گفت: در حال حاضر زمان آن فرا رسیده تا زیرساخت‌های لازم برای زندگی شهروندان سوری را در این کشور فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تحرکات سوریه نشان می‌دهد که هنوز نمی‌توانیم از پیروزی کامل در راستای نابودی تروریسم صحبت کنیم چرا که داعش در حال ورود به افغانستان است، ما باید سهم کاملی درباره تروریست‌ها بدست آوریم و اجازه ندهیم که توصیف دوگانه‌ای در این باره وجود داشته باشد.

رئیس مجلس دومای روسیه گفت: ما باید منابع مالی تروریست‌ها را  که از طریق جرایم زیر زمینی و تجارت مواد مخدر تغذیه می‌شوند را نابود کنیم. ما هدف‌هایی را در راستای مبارزه با تروریسم در نظر گرفتیم که در بیانیه اسلام آباد به آن اشاره شده است.

ویاچسلاو  تصریح کرد: قطعنامه سازمان ملل چارچوبی را برای مبارزه با تروریسم در نظر گرفته است و معتقدم که دولت‌ها نیز نقش مهمی در راستای مبارزه با تروریسم را بر عهده دارند، یکی از کارهایی که می توان برای مبارزه با تروریسم انجام داد نزدیک کردن قوانین کشورها به یکدیگر در راستای نابود کردن این زائده بین‌المللی است.

وی تاکید کرد: باید یک فهرست کاملی از تروریسم بدست بیاوریم با تمام تمهیدات ما باید بتواند در راستای مبارزه با تروریسم بدون دخالت در امور دولت‌های مستقل محقق شود.

ویاچسلاو در پایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم  تا در چارچوب قانون امنیت را تأمین کنیم، چراکه امروز شاهد از بین رفتن نرمال‌های حقوق جهانی هستیم، لذا باید تا اقدامات آمریکا در خصوص امنیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه به مبارزه بپردازیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد