Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی هوآوی که این روزها رقابت خود را با سامسونگ بیشتر از پیش کرده، در نظر دارد اولین گوشی هوشمند خود را با حفره روی نمایشگر معرفی کند و سامسونگ را کنار بزند. رندرهایی که به تازگی از شرکت هوآوی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، خبر از این می‌دهند که اولین گوشی هوآوی با حفره روی نمایشگر می‌تواند nova 4 باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی پشت این گوشی چیزی شبیه به P20 Pro است. جلوی این گوشی نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن حفره‌ای در سمت چپ بالایی گوشی دارد که محل قرار گیری دوربین سلفی در آن است. این دقیقا همان چیزی است که هوآوی چند وقت پیش در شبکه اجتماعی خود پوستری از آن به نمایش گذاشته بود و چندی پیش در فضای مجازی پیچیده بود چرا که هوآوی قصد دارد این گوشی را زودتر از گوشی دارای نمایشگر Infinity-O سامسونگ معرفی کند.

هوآوی برای اینکه رقابت خود را تنگاتنگ‌تر از پیش کند، حتی یک ویدئو هم به صورت زنده از طریق اینترنت پخش کرد که نمونه اولیه دستگاهی با چنین حفره‌ای را نشان می‌داد که گفته می‌شد پایه‌ای برای گوشی آینده هوآوی خواهد بود. مسلما، برای جلوگیری از نشان دادن برند نمونه اولیه، ارائه‌دهندگان این ویدئو تلاش می‌کردند که پشت دستگاهی که در دستان آن‌ها بود، نشان ندهند.

احتمال دارد شرکت هوآوی برای تولید نمایشگر nova 4 مانند گوشی‌های سامسونگ به سراغ شرکت BOE برود و LCD گوشی‌ها خود را به این شرکت سفارش دهد. این مسئله دلیل شباهت طراحی نمایشگر و محل قرارگیری حفره روی نمایشگر در گوشی‌های دو شرکت هوآوی و سامسونگ توضیح می‌دهد.

در ادامه تصاویری از رونمایی نمونه اولیه‌ای از گوشی هوآوی nova 4 را مشاهده کنید که این شرکت از طریق استریم آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد

انتهای پیام/

رندرهای nova 4 هوآوی از حفره نمایشگر این گوشی خبر دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟