Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:56:23 GMT

پیست پاپایی زنجان آماده راه اندازی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۸۰۴

پیست پاپایی زنجان آماده راه اندازی است

زنجان - رئیس هیات اسکی زنجان گفت: پیست پاپایی زنجان برای فعالیت دوستداران و علاقه مندان این رشته از ورزش های زمستانی، آماده راه اندازی و فعالیت است.

رضا اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بارش برف به میزان لازم و سفید پوش شدن پیست پاپایی زنجان، انتظار اسکی بازان زنجان به سر خواهد رسید و هیات اسکی نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در صورت به زمین نشستن برف به ارتفاع 10 سانتیمتر، بخش مبتدی پیست برای اسکی کردن فعال خواهد شد، اظهار داشت: این هیات در صورت بارش برف به میزان 25 سانتیمتر، بلافاصله با دستگاه برف کوب بستر را در قسمت های دیگر پیست پایایی برای ورزش اسکی فراهم خواهد کرد.
اژدری با اشاره به اینکه در زمان حاضر دامنه های شمالی شهر زنجان سفیدپوش شده است و امید می رود دامنه های جنوبی نیز در آینده نزدیک سفیدپوش شود افزود: بارش برف در استان زنجان ضعیف است و اگر میزان بارش ها در پیست درحد مناسب و استاندارد نباشد در این صورت سلامت اسکی کنندگان به خطر خواهد افتاد.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: پیست پاپایی زنجان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی این استان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می شود.
اژدری افزود: پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور است و امید است مسئولان، به این رشته ورزشی زنجان که نشاط آفرین بوده و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده، توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.
وی، قدمت ورزش اسکی در زنجان را بیش از 60 سال اعلام کرد و گفت: هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال 46 شکل گرفته و طی این مدت نیز توانسته علاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب و جذب کند.
اژدری با بیان اینکه سالانه حدود پنج هزار نفر به صورت رسمی و غیررسمی به ورزش اسکی می پردازند، افزود: از این تعداد بیش از 2 هزار ورزشکار زن و مرد زنجانی به صورت سازمان یافته و تحت پوشش هیات در این رشته ورزشی فعال هستند و تعداد 40 مربی اسکی نیز با هیات همکاری دارند که از این تعداد 10 نفر زن و مابقی مرد هستند.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش زمستاني اسكي پيست پاپايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • در حاشیه جلسه هیات دولت