Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:  پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهریار شیری آراسته پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به نتایج و ثمرات مناسب و موثری که میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی به دنبال دارد باید تلاش و جدیت مسئولان ورزشی استان بر این باشد تا بتوانیم هر چه بیشتر با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها میزبان چنین مسابقاتی در اردبیل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزبانی استان اردبیل از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دانست و بیان کرد: برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی اردبیل می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بخش گردشگری و رونق اقتصادی در استان نیز باشد.

ارومیه| اهدای مدال و کاپ قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد+فیلمفینال مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد به‌روایت تصویرایران بر قله مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد ایستاد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و زیرساخت‌های ورزشی مفید در سطح استان تصریح کرد: در راستای میزبانی شایسته و هر چه بهتر از این دوره از مسابقات بین‌المللی باید جلسات کمیته‌های هماهنگی به صورت منظم و مستمر برگزار شده و مشکلات ونواقص در این حوزه به صورت تخصصی بررسی و برطرف شود.

شیری آراسته با اشاره به برخی شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی‌ها در عرصه بین‌المللی بر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: اتاق فکر غربی‌ها در تلاش برای نا‌امن و غیرمتمدن نشان دادن شهرهای مختلف ایران هستند که میزبانی شایسته از این چنین مسابقاتی می‌تواند این توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و این سیاه‌نمایی‌ها را از کشور دور کند.

وی افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی ورزشکاران از کشورهای مختلف وارد استان شده و با مشاهده امنیت پایدار در منطقه تلاش‌های کاذب دشمنان برای آنها آشکار می‌شود و باید تلاش کنیم با خدمات‌رسانی مناسب در این دوره از مسابقات زمینه برای معرفی هر چه بهتر منطقه را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا