Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فرید جهانشاهلو از به روز شدن عوارض و تعرفه های بندری در اجرای ساماندهی عوارض و تعرفه های بنادرصیادی خبر داد و گفت : با توجه به سیاستگذاری شیلات ایران در نحوه دریافت تعرفه های شیلات با این اقدام و افزایش در آمدهای ناشی از آن برای بنادر بدون شک شاهد ارتقای خدمات بندری به صیادان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بررسی منظم و متوالی بند هفت قراردهای مجریان بنادر صیادی  واگذار شده استان،  بدون جذب سرمایه گذار در بنادر صیادی ، ارائه خدمات به جامعه صیادی تمدید قرار دادها در صورت  رضایتمندی از حوزه عملکرد و بازدید از بنادر صیادی به صورت پیوسته، و ... را از اهم اقدامات گروه مدیریت بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در راستای ساماندهی هرچه بهتر بنادر صیادی خواند.

رئیس اداره گروه مدیریت بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان رسیدگی به مشکلات بنادر صیادی  و ساماندهی هرچه بهتر آنها را موجب توسعه و رونق صید و صیادی و افزایش رضایتمندی فعالان این عرصه خواند.

جهانشاهلو تصریح کرد استان هرمزگان با برخورداری از 22 بندر صیادی بیش از 30%درصد بنادر صیادی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تعداد بنادری که در کل کشور مدیریت آنها واگذار شده است 41 بندر است تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مدیریت  15 بندرصیادی در استان هرمزگان واگذار شده است که 35% واگذاری های بنادر کشور به استان هرمزگان اختصاص یافته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جامعه سرمایه مشکلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد