Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهبد پورشبانان، جانشین رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «بهزاد وحیدنیا» را به عنوان معاون «مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری» منصوب کرد.

اخبار اجتماعی ایران/ «پهبد پورشبانان» جانشین رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «بهزاد وحید نیا» را به عنوان سرپرست معاونت مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای بهزاد وحیدنیا

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان
«معاون مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری» منصوب می‌گردید.

نظر به اینکه سلامت افراد بعنوان گرانبهاترین سرمایه انسانی هر کشور، از پشتوانه های ملی و اهم شاخصها و محورهای توسعه پایدار تلقی می گردد و با توجه به نقش و جایگاه ویژه خدمات مشاوره‏ای و روانشناختی در ارتقاء کیفیت زندگی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، شادابی و نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی، لذا انتظار می رود تمامی توان خویش را در جهت نیل به اهداف ذیل بکارگیرید.

برنامه ریزی منسجم و مبتنی بر رویکردهای پیشگیرانه و ارتقایی در راستای تثبیت و تقویت نظام سلامت روان و پیشگیری از آسیبهای روانی اجتماعی براساس قوانین بالادستی و تولیت سازمان بهزیستی کشور در حوزه سلامت اجتماعی
گسترش و تقویت فعالیتهای آموزشی متعدد و با کیفیت در حوزه سلامت روان، با هدف بهبود دانش و مهارت تخصصی ارائه دهندگان خدمات مشاوره ای و روانشناختی
بهره گیری از رویکردهای نوین علمی – کاربردی جهت انجام مداخلات تخصصی و ارتقاء نظام حمایتهای اجتماعی کارآمد، بمنظور پیشگیری و کاهش طلاق، و تعدیل و کنترل عوارض ناشی از آن در جهت صیانت و تحکیم بنیان خانواده
نظارت مستمر و پویا بر عملکرد و روند ارائه خدمات مراکز مشاوره ای حضوری و غیرحضوری
(تلفنی و اینترنتی) در بخشهای دولتی و غیردولتی
اهتمام در راستای شناسایی روند تغییرات عوامل خطر و محافط سلامت روانی اجتماعی و تبیین عوامل اجتماعی موثر بر سلامت با تمرکز بر نشاط و امید و حذف موانع برای دسترسی بیشتر و بهتر افراد
به خدمات سلامت روان
مدیریت اقدامات مبتنی بر یافته های علمی و شواهد و تجارب بین المللی در زمینه حمایتهای روانی – اجتماعی در بلایا (محب) بمنظور کاهش رنج و آلام آسیب دیدگان در حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز
تلاش در جهت تدوین و اجرای فعالیتهای پیشگیرانه و ارتقایی در زمینه غربالگری اضطراب کودکان در
5 سال اول زندگی (مهدهای کودک)بعنوان سرمایه گذاری بازده بالا در جهت رشد و بالندگی شاخصهای نظام سلامت روانی، اجتماعی

امید است با استعانت از ایزدمنان و در سایه‌سار عنایات حضرت بقیه‌ا...الاعظم(ارواحناله‌الفدا) و تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، در راستای سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید و خدمت به ملت شریف ایران موفق و مؤید باشید.

دکتر پهبد پورشبانان

جانشین رئیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

 به گزارش جماران؛ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان