Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:06:31 GMT

مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۳۰۸۸

مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران شد

مصطفی مومنی با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان رییس کانون زبان ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «فاضل نظری» در این حکم با اشاره به شایستگی و سوابق رییس جدید کانون زبان، تاکید کرده است که آموزش زبان‌های خارجی به جای تلقی به‌عنوان یک مهارت ارتباطی می‌تواند به عنوان ابزاری برای گفت‌وگو و اثرگذاری فرهنگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: تمرکز بر آموزش‌های هدفمند بر سبک زندگی ایرانی اسلامی از رهگذر تولید کتاب‌های کمک آموزشی با رویکرد ترویج ارزش‌ها و ایجاد زمینه آموزش بر پایه مهارت در قالب‌هایی چون دهکده فرهنگی زبان‌آموزی و تقویت و توسعه زبان‌های حوزه تمدن اسلامی و همچنین تمرکز بر محتوای فرهنگی مورد نیاز کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی اسلامی در عرصه زبان‌آموزی می‌تواند تحقق این مهم را تسهیل کند.

 

در ادامه این حکم آمده است: از آنجا که یکی از آسیب‌های احتمالی حوزه آموزش زبان‌های خارجی تاثیرپذیری یک سویه از فرهنگ بیگانه است، انتظار می‌رود با هدف‌گذاری دقیق و تمرکز بر روش‌ها و محتوای مورد نیاز و ارتباط با دیگر سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی به فعالیت‌های این نهاد با سابقه و خوش‌نام آموزشی به عنوان فرصتی برای زمینه‌سازی اثرگذاری فرهنگی نگریسته شود.

 

مصطفی مومنی دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبایی است و در سابقه کاری او، تاکنون مسئولیت‌هایی همچون مشاور مدیرعامل کانون، مدیر آموزش کل دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر مدارس مجتمع امام صادق، محقق میهمان دانشگاه دی تی یو دانمارک و استاد مدعو دانشگاه‌های تهران ثبت شده است.وی هم‌چنین صاحب تالیفاتی چون حق مالکیت زنان و ویژگی‌های مدیران است.پیش از این سیدمحمدرضا هاشمی ریاست کانون زبان ایران را بر عهده داشت.

 

کانون زبان ایران موسسه‌ای آموزشی و باسابقه است که با دارا بودن ۲۷۰ شعبه و مرکز آموزشی در سراسر کشور کار آموزش شش زبان خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی و زبان فارسی به غیر فارسی زبان‌ها را به بیش از یک میلیون زبان‌آموز در سال برعهده دارد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان مشهد نیروی دریایی ارتش خراسان جنوبي روزنامه اقتصاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون زبان فاضل نظری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر