Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت:بازآفرینی پایدار محله‌های هدف شهری نیازمند مشارکت همه بویژه مردم این محلات است.

به گزارش قدس آنلاین، وحید قربانی، سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف شهری گفت: بزرگترین سرمایه‌های موجود در محلات، سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و علاقه مردم به محلات خود است که این امر زمینه ساز جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: محوراصلی در بازآفرینی محلات، درک مشترکی است که دستگاه‌های اجرایی مسئول نسبت به موضوع بازآفرینی دارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری بیان داشت: بازآفرینی شهری کارویژه دولت، است، و مطابق با برنامه ششم توسعه، رشد کالبدی شهر به همراه توسعه اجتماعی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته و توسعه صرفا کالبدی در شهرمتوقف شده است.

در این جلسه، برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهرگناباد برای ۷ محله با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال تصویب شد و برنامه اقدام مشترک محلات هدف بازآفرینی استان خراسان رضوی از محل صندوق توسعه ملی، مورد بررسی و بازنگری قرارگرفت.

طبق برنامه ششم توسعه، خراسان رضوی دارای ۳۱ شهر و ۵۸ محله هدف بازآفرینی با مساحت شهری بالغ بر ۵۲ هزار و ۸۴۵ هکتار می‌باشدو ۵/۶ درصد از کل وسعت برنامه ریزی شده برای بازآفرینی در کشور را در برمی گیرد.
منبع:باشگاه خبرنگاران

  انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار