Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار تکمیل ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی و هنری رامسر بعد از گذشت 18 سال شد. به گزارش بلاغ، محمود شالویی در دیدار با فرماندار شهرستان رامسر به تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهبود کمی و کیفی برنامه‌ها و رفع موانع و کاستی‌های حوزه فرهنگ و هنر در این شهرستان تاریخی و توریست پذیر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شالویی در سفرش به رامسر ضمن نشست با امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ و رسانه، از مجتمع نیمه کاره فرهنگی، سالن سینماهای رامسر و نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از بازدید ساختمان نیمه کار مجتمع فرهنگی رامسر اظهار کرد: روند ساخت مجتمع فرهنگی رامسر با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان از سر گرفته می شود و به بهره برداری می رسد.

شالویی درباره تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر، افزود: عملیات اجرایی پروژه فرهنگسرای رامسر حدود ۱۸ سال قبل آغاز شد و همچنان به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: اهالی فرهنگ و هنر برای فعالیت های خویش نیازمند جایگاه مناسبی هستند که می طلبد تکمیل مجتمع فرهنگی رامسر که در ضلع غربی باغ ٣٣ هکتاری واقع و نیمه‌کاره رها شده از اولویت‌های اصلی استان مازندران باشد و در آینده نزدیک شاهد تکمیل این مجتمع باشیم.

فرماندار رامسر نیز از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواست تا هر چه سریع‌تر روند بهره‌برداری و احداث مجتمع فرهنگی رامسر که سالهاست به طور نیمه‌کاره افتاده است را بهبود ببخشد.

محمد آزاد گفت: مجتمع فرهنگسرای این شهرستان باید برای آرامش و آسایش بیش از یک هزار هنرمند رامسری در اولین فرصت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه