Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:28:55 GMT

هتریک عملکرد ضعیف تیم‌هاى کاراته مازندران!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۶۴۰۸

هتریک عملکرد ضعیف تیم‌هاى کاراته مازندران!

به یقین کیفیت در نتیجه بدست آمده در در المپیاد استعدادهاى برتر کشور در اراک حقیقت کاراته مازندران نیست که امیدهاى ما فراتر از این جایگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حاصل کار مازندران در المپیاد استعدادهاى برتر کاراته کشور در رده سنى نونهالان یک برنز (ابوالفضل حسینى) و یک نقره ( حسین علینژاد) بود که با آنچه در تصور ما بود در تضاد است، این نتیجه در حالى رقم خورد که در دهه اخیر کاراته مازندران این نتیجه ضعیف غیر قابل وصف است!

پیش تر تیم کاراته نوجوانان دختران مازندران در همین المپیاد با یک برنز به کار خود خاتمه داده بود، حالا پس از دو هفته تیم نونهالان و نوجوانان پسران مازندران با عنوان هفتمى و نتیجه مایوس کننده تمامى امیدهایمان را در اراک به یاس بدل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنها دو مدال ابوالفضل حسینى (برنز) و حسین علینژاد (نقره) در اراک از تیم یازده نفره کسب کردیم تا عملا پیشرفت خاصى نداشته باشیم.

به یقین کیفیت در نتیجه بدست آمده در اراک حقیقت کاراته مازندران نیست که امیدهاى ما فراتر از این جایگاه ست!

عنوان هفتمى در نونهالان و نوجوانان تلنگرى مى تواند باشد که وقوع آن را با رویگردانى دعوت شدگان به تیم استان پیش بینى کرده بودیم.

وقتى وحدت رویه در آماده سازى نفرات صورت نگرفته و هدایت آن به سوى مسابقاتى مهم به شکل ناقص انجام پذیرد، هر بهانه اى سلب مى شود و در کمال تاسف باید گفت لایق این نتیجه ضعیف بودیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ارشیا شادان پور، رضا شاهرخی، شایان مرادی، ویس یاوری و آرشام حیدری ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان هستند.
این اردو از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در البرز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران