Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر با انتقاد از چمن ورزشگاه پارس شیراز گفت: کیفیت چمن چنین ورزشگاه زیبایی که به کنفدراسیون فوتبال اسیا برای میزبانی جام ملت ها معرفی شد، مناسب نیست و باید ترمیم شود.

به گزارش ایرنا، هومن افاضلی شنبه پس از شکست برابر تیم قشقایی شیراز همچنین با بیان اینکه 11 بازیکن از تیم ما جدا شدند، گفت: هفت بازیکن با مربی قبلی از تیم جدا و دو بازیکن محروم شدند و چند بازیکن مصدوم هم روی دست ما مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر گفت: قطعا در نیم فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد.
افاضلی اضافه کرد: بازی نزدیکی را با تیم قشقایی انجام دادیم اگر چه این تیم چهار بازیکن خوب در فاز تهاجمی دارد که می توانند در لیگ برتر بازی کنند و همین امرکار را برای حریفان سخت خواهد کرد.
سرمربی تیم کارون با اشاره به اینکه تیم قشقایی از یک مربی جوان و خوب استفاده می کند، اظهار داشت: هم اینک در رقابت های لیگ برتر و دسته یک مربیان جوانی دارند کار می کنند که باید قدر آنها بیشتر بدانیم و اجازه دهیم با انگیزه ای که دارند کارشان را دنبال کنند و این فرصت خوب را از آنها نگیریم.
افاضلی ادامه داد: پس از اینکه گل خوردیم طبیعی بود که به دنبال گل مسای باشیم و از این رو در نیمه دوم نیز هر دو تیم خوب بازی کردند و به تیم حریف تبریک می گویم.
دیدار تیم های قشقایی شیراز و کارون اروند خرمشهر عصر شنبه در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال دسته یک ایران در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یاف.
تیم قشقایی با این برد با 22 امتیاز در رده ششم ایستاد و فاصله خود تا بالای جدول کمتر کرد.
تیم اروند خرمشهر هم با 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاده است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 / 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال دسته يك جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!