Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد: با حمله‌ای که امشب به اعضای تیم شد، پرسپولیس در جلسه هماهنگی خواهان آن خواهد شد که برای تامین جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، تضمین های لازم داده شود، در غیر این صورت فردا برای بازی از هتل خارج نمی‌شوند.

پندار خمارلو در گفت‌وگویی اظهار داشت: متاسفانه پس از خروج از فرودگاه در مسیر هتل با حمله افرادی روبرو شدیم که مشخصا از تیم سپاهان حمایت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله چند دقیقه دو سنگ به شیشه‌های اتوبوس بر خورد کرد که یکی از آنها به شیشه ای خورد که در کنار سید جلال حسینی کاپیتان ما بود. خوشبختانه دو جداره بودن شیشه از فاجعه جلوگیری کرد ولی تمام اعضای تیم به شدت نگران شرایط خود برای بازی فردا هستند.

وی ادامه داد: قطعا ما این مساله را به حساب مردم خوب اصفهان و همه مردم سپاهان نمی‌گذاریم ولی تجربه‌های ما از موارد مشابه می‌گوید در صورتی که اقدام موثری صورت نگیرد فردا شرایط بسیار بدی حاکم خواهد شد. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی که امشب انجام می‌شود از عوامل بازی و نیروی انتظامی می‌خواهد تامین امنیت جانی تیم فوتبال پرسپولیس را در ورزشگاه و مادامی که در اصفهان حضور داریم تضمین کند.

خمارلو خاطر نشان کرد: اگر این تضمین وجود نداشته باشد ما فردا یکشنبه برای بازی از هتل خارج نخواهیم شد. برای ما امنیت جان بازیکنانمان و تمام اعضای تیم در اولویت اول و مقدم بر نتیجه این مسابقه است. اگر بازی به دلیل مسایل امنیتی برگزار نشود، مسوولیت آن هم برای ما نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: فوتبال در هیچ شرایطی ارزش ندارد که جان آدم‌ها به خطر بیفتد. فوتبال برای لذت مردم و رقابت عادلانه است. کری‌ها همیشه وجود دارد ولی این مسایل اصلا قابل قبول نیست.

این بار در شهر بودیم که چنین شد و شیشه اتوبوس مانع از یک فاجعه شد. چه کسی می‌داند فردا چه چیزی انتظار ما را می‌کشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فوتبال پرسپولیس پندار خمارلو امنیت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند