Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری پس از پیروزی مقابل منچسترسیتی، در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری- چلسی و منچسترسیتی در یک دیدار جذاب به مصاف هم رفتند که آبی پوشان لندنی در پایان، با پیروزی از زمین خارج شدند. مائوریتزیو ساری پس از این پیروزی روحیه بخش در کنفرانس خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش فوتبال لندن، مائوریتزیو ساری به سوالات زیر پاسخ داد:

درباره بازی

امشب برای اولین بار ادن را در این پست داشتیم و برای 20 یا 25 دقیقه اول در حرکات دفاعی خوب عمل نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن خوب دفاع کردیم و پس از گل اول، در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. در پایان لیاقت پیروزی را داشتیم و بابت آن خوشحالم. پیروزی مقابل منچسترسیتی آسان نیست. برای من نیز پیروزی مقابل گواردیولا آسان نیست اما نیاز داشتیم تا با این انگیزه و جسارت بازی کنیم. در غیر این صورت پیروزی برای تیم فایده ای ندارد.

هازارد بازی در پست جدید را دوست داشت؟

در ابتدا مشکلاتی با بازی در این پست داشت اما یک نیمه دوم خوب را داشت. شاید او لیاقت گلزنی در بازی امشب را داشت. این گزینه خوبی است و در آینده نیز در برخی بازی ها این گونه به میدان خواهیم رفت. 

در نیمه اول قصد داشتید بیش تر دفاعی بازی کنید؟

البته. در نیمه اول برای فشار آوردن به مدافعین آن ها مشکلاتی داشتیم و تصمیم گرفتیم بیش تر در نیمه خودی بازی کنیم. این یک انتخاب نبود. خیلی خوب می دانیم که در اختیار گرفتن مالکیت یک کار عادی برای ما است. در این باره به مشکل خوردیم و فکر کردیم شاید فضای بیش تری برایمان ایجاد شود. با این حال این چیزی نبود که آن را از قبل انتخاب کرده باشیم.

کانته و بازی در پست هافبک هجومی؟

فکر می کنم او امروز اتفاقی گلزنی کرد. چرا که بیش تر از همیشه به جورجینیو نزدیک بود. خوب دفاع کرد و در بعضی ضد حمله ها نیز حضور خوبی داشت. در صحنه گل نیز به محوطه جریمه نزدیک بود. فکر می کنم در جای مناسبی و در کنار جورجینیو بازی کرد. 

چلسی و تلاش برای قهرمانی

البته. اما همیشه گفته ام که جبران کردن این اختلاف در یک فصل کار غیر ممکنی است. در یک بازی بله اما برای رقابت در ده ماه، پوشش دادن این فاصله کار دشواری است. در حال حاضر آن ها بهترین تیم اروپا هستند. امروز پیروز شدیم اما در نیمه اول کمی خوش شانس بودیم که گلزنی نکردند و در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. تیمی هستیم که مشکلاتی در زمینه انگیزه دارد. در این گونه بازی ها، داشتن انگیزه آسان است اما در طول فصل، شما باید با تیم های کوچک بازی کنید و به طور مثال ما در هفته آینده مقابل برایتون بازی داریم و باید تمام این ها را در آن بازی نیز داشته باشیم و شاید در یک بازی دیگر امتیاز از دست بدهیم.

غیبت موراتا

واضح است که هازارد را به عنوان یک مهاجم قرار دادیم و چیزهایی را تغییر دادیم. در گزینه بعدی نیز ژیرو قرار داشت. داشتن دو مهاجم بر روی نیمکت فایده ای ندارد و دوست داشتم هافبک های بیش تری داشته باشم. در بازی با وینگر ها به مشکل خوردیم و استفاده از لوفتوس چیک، در دستور کار ما قرار گرفت. 

نمایش خوب در پیروزی

از این که برابر گواردیولا پیروز شدم، خوشحالم ولی می دانم آن ها یک قدم از ما جلوتر هستند. باید این فاصله را کمتر کنیم و مطمئن نیستیم که امکان این موضوع فراهم باشد. باید تلاش کنیم. 

عملکرد داوید لوئیز

باید بگویم که خیلی خوشحالم. بازی هایی هستند که حرکاتمان باعث می شود در فاز دفاعی خوب عمل کنیم و بازی هایی نیز مانند بازی برابر تاتنهام وجود دارند. تمام تیم خوب بازی کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس و در دیداری حساس باید در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی ولورهمپتون به میدان برود و تمام تلاشش را برای کسب سه امتیاز این بازی به کار خواهد گرفت.

این تیم در حال حاضر با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد و از دست دادن امتیاز در دیدارهای پیش رو برای آنها ممکن است به معنای از دست رفتن فرصت بازگشت به صدر جدول باشد.

پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انتخاب فیل فودن به‌عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس: به او تبریک می‌گویم! شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید، تا زمانی که بازنشسته شوید، تا زمانی که بمیرید. اگر خبرنگاران فوتبالی او را به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب کردند، آفرین به او. او مانند دیگر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کرده است. او در تیمی با بازیکنان بزرگ بازی می‌کند و اخلاق کاری‌اش عالی است. این موفقیت برای او است، نه من. او موفقیتی بزرگ برای آکادمی منچسترسیتی است. ببینید که چند بازیکن رشد کردند و در سراسر دنیا بازی می‌کنند.

ارلینگ هالند: او برای دیدار برابر ولورهمپتون کاملا آماده است.

شرایط تیم: ما هفته خوبی داشتیم. بازیکنان از نظر ذهنی سرحال‌تر هستند و جزئیات کوچکی در تاکتیک‌ها بود که روی آنها کار کردیم. همه برای بازی فردا سرحال و آماده هستند. در حال حاضر فرصت ندارم که روی مسائل جدید فکر کنم، دیدارهایی که پس از دیگری برگزار می‌شود و بازی بعدی برابر ولوز است. هنوز به ترکیب اصلی این دیدار فکر نکرده‌ام.

وضعیت بازیکنان: فودن و دیاز شرایط خوبی دارند. شرایط ادرسون بهتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. او دیروز تمرین کرد و احساس خوبی داشت.

دیگر خبرها

  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!