Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:18:48 GMT

یزد، میزبان لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۱۲۴۱

یزد، میزبان لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ترمه دستجردی یزد شنبه‌ شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این پیکارها با حضور 24 تیم در چهار گروه شش تیمی در بهمن‌ سال جاری پس از چند سال با حضور بهترین بازیکنان و مربیان کشور در یزد برگزار می‌شود.
مهدی دستجردی ادامه داد: تیم والیبال بانوان یزد تمرین خود را از مدت‌ها قبل زیر نظر کادر فنی برای حضور جدی در این پیکارها آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول همچنین به حضور گروه فوتسال بانوان این باشگاه در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم ‌های کردستان، اصفهان، چالوس، نوشهر، قم و اراک خبر داد.
دستجردی خاطرنشان کرد: این مسابقات از 20 آذر ماه جاری به مدت یک هفته به شیوه دوره‌ای و مجتمع به میزبانی چالوس برگزار خواهد ‌شد.
وی با اشاره به اینکه در این لیگ 29 تیم در چهار گروه رقابت‌های خود را در مناطق مختلف برگزار می‌کنند، ادامه داد: در پایان این مرحله تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهند کرد.
این مسئول ابراز امیدواری کرد که بازیکنان گروه یزد در این مسابقه ها با ارائه بازی‌های فنی از جایگاه فوتسال استان دفاع و به لیگ برتر کشور صعود کنند.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی دارد و هم‌اکنون 31 گروه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشور و 80 گروه در لیگ‌های استانی حضور دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف باشگاه های کشور فوتبال قم لیگ برتر والیبال منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی برگزار شد.   تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.   پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.   در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.   لازم به ذکر است استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا