Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید نیروی انتظامی، شهید صفاری بر روی دستان مردم دارالعباده یزد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پیکر شهید نیروی انتظامی، شهید ایرج صفاری بر روی دستان مردم دارالعباده یزد تشییع و در گلزار شهدای خلدبرین یزد به خاک سپرده شد.

در این مراسم که آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، امام جمعه یزد؛ محمدعلی طالبی، سرپرست استانداری یزد و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر شهید بر روی دستان مردم تشییع و با قرائت نماز توسط حجت الاسلام مدرسی به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدرضا مزیدی در ارتباط با نحوه شهادت این شهید والامقام بیان کرد:  در راستای مبارزه با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی یزد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران با افزایش سرعت از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با رعایت قانون به کارگیری سلاح ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و در این عملیات بر اثر برخورد 2 خودرو با هم، متاسفانه سروان ایرج صفاری به فیض شهادت نائل آمد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این حادثه یکی دیگر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد حسن روحانی روحانی بیرجند استان سمنان امداد و نجات استان بوشهر شهید صفاری شبستان یزد تشییع پیکر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید