Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:02:56 GMT

مرگ ۶۴ نفر براثر حوادث کار در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۱۴۵۹

مرگ ۶۴ نفر براثر حوادث کار در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی اظهار داشت:در هشت ماهه  سالجاری ۶۴نفر مرد بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشت و بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در هشت ماهه سالجاری به ترتیب شهرستان ساری  با  ۱۰ ، آمل با ۹ و تنکابن با ۸ مورد بیشترین  و شهرهای  با   و شهرهای سوادکوه ،نکا و جویبار و گلوگاه هر کدام با یک مورد فوتی ،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۲۶ نفر ، برق گرفتگی با ۲۵ ، اصابت جسم سخت با ۷ و سایر موارد با ۶ مورد در رتبه بعدی قرار دادند و بر اساس تفکیک ماه مرداد با ۱۶ ، مهر با ۱۲ ، تیر با ۹ مورد بیشترین و فروردین با پنج مورد کمترین آمار فوتی در آن به ثبت رسید.

عباسی ادامه داد: سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۱۷مورد بیشترین فوتی و کمتر از ۲۰ سال با ۵ فوتی کمترین آمار را داشتند واز تعداد ۶۴مورد فوتی ۵۳ نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند، همچنین از ۶۴ فوت شدگان حوادث کار در هشت ماه سالجاری ۴ نفر دارای ملیت غیر ایرانی هستند.

 مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ایمنی در کار ، رعایت استاندارد ها و قوانین مربوطه ، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده را از مهمترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار دانست.

کد خبر 4479802

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث کار علی عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا چیذری، در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی عنوان داشته است: زنجیره تأمین کالای سلامت محور را دریابید و ارز مورد نیازش را با کمترین نرخ تأمین کنید.

کد خبر 6087652 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳