Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: از 6 آذر تا امروز بالغ بر 40 هزار نفر از دانشگاهیان متقاضی اعزام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان اندک  عتبات دانشگاهیان، متقاضیان تا ساعت 24 امشب (18 آذر)  فرصت دارند در سایت لبیک ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: به محض پایان یافتن ثبت‌نام این دوره، قرعه کشی انجام می‌شود و امیدواریم تا  روز چهارشنبه 20 آذر نتایج  از طریق پیامک به اطلاع ثبت‌نام شدگان  برسد.

فقیهی اضافه کرد: نهایی نکردن ثبت‌نام دانشجویان در موعد مقرر شده، به منزله انصراف از اعزام دانشجویان تلقی شده و زائرین ذخیره جایگزین آنها می‌شوند.

وی گفت: اعزام‌ها از اول بهمن سال جاری آغاز و به مدت 3 ماه تا 11 اردیبهشت سال آینده دانشجویان به این سفر معنوی اعزام می شوند.

انتهای پیام/

مهلت ثبت‌نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان امشب پایان می‌یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، روستایی که مردمانش در کار خیر بویژه کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات زبانزد خاص و عام هستند؛ امسال هم به عنوان روستای نمونه  کشور در ساخت و بازسازی عتبات انتخاب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده