Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:30:19 GMT

حضور فرمانده ناجا درالبرز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۱۷۶


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز،سردار اشتری ابتدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و سپس از یگان امداد استان در محل فرماندهی نیروی انتظامی بازدید کرد.

سردار اشتری قرار است در همایش فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان شرکت کند و در ادامه با حضور ایشان  پاسگاه  ۱۹۷ در استان راه اندازی شود.

وی همچنین قرار است از  ساختمان جدید فرماندهی نیروی انتظامی نظرآباد دیدن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبردرحال تکمیل شدن است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز نیروی انتظامی کرج سرداراشتری همایش فرماندهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ معاصر را بخوانند تا به ارزش داشته‌هایمان پی ببرند.

بنا بر گزارش فارس، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به ظلم و جنایت های انگلیس به مردم ایران، تأکید کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از ۹ میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

سردار تنگسیری با اشاره به ماجرای ملی شدن نفت ایران گفت :زمانی که نفت ملی شد انگلیسی ها ایران را ترک کردند و خودشان به عراق و کارگرهای هندی را به هندوستان فرستادند، دولت وقت متوسل به ایتالیا شد و پالایشگاه را به ایتالیا واگذار کرد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند تا آن زمان در صنعت نفت ما ایرانی ها کارگرهای ساده و پایین ترین طبقه شغلی بودند و حق نداشتند در کوچک‌ترین مسائل فنی و مدیریتی وارد شوند. به همین خاطر وقتی انگلیسی ها رفتتد هیچ کس حتی ایتالیایی ها قادر به راه اندازی پالایشگاه نبودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت ایران برای اینکه نفت را بفروشد مجبور می شود ۳ نفتکش ایتالیایی را بارگیری کند. بعد از بارگیری نفتکش ها زمانی که وارد اقیانوس هند شدند انگلیسی ها هر سه را توقیف می کنند، خبر به شاه ایران می‌رسد. شاه از روی وادادگی می گوید بگویید انگلیس یک نفتکش را بر دارند و دوتای دیگر را آزاد کند و انگلستان قبول نمی کند و شاه ایران می گوید پس بگویید دوتا نفتکش را به انگلیسی ها بدهند.

سردار تنگسیری گفت: اما امروز جوانان همین سرزمین به برکت انقلاب اسلامی و جرات و روحیه خود باوری که حضرت امام خمینی (ره) در دل ما نهادینه کرد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده اند. الان با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) با همان ادبیات با استکبار وارد صحبت می شویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: اگر نفت ما را بدزدند و نفتکش ما را در هر جای این دنیا توقیف کنند مقابله به مثل می کنیم. دیگر گذشت زمانی که برای غارت اموال مردم نجیب ایران اسلامی بیگانه‌ای گردن‌کشی کند.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
  • سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می‌کنیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضاان در آمادگی کامل است
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح است