Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاپگر سه بعدی چند منظوره با امکان تغییر کاربرد در صنایع مختلف در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، چاپگر سه بعدی چند منظوره با امکان تغییر کاربرد در صنایع مختلف توسط شرکت «بوم نوآوران فیدار ساسویه» با نام تجاری هِویکو HEWIco واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری طراحی و ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  با توجه به اینکه بزرگترین شرکت‌های تولیدی در دنیا سعی بر این دارند که یک بدنه و ساختار را برای مصارف مختلف و یا با اسامی مختلف، باکمی تفاوت وارد بازار کنند، تا به این شکل بتوانند هزینه‌های تولید و خطا‌های طراحی و ساخت را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، این چاپگر این مزیت را داراست که با یک بار هزینه در زمینه تولید دستگاه می‌توان به راحتی در صنایع مختلف بازار فروش داشت.

از جمله ویژگی‌های این طرح می‌توان به امکان تغییر نازل برای چاپ سه بعدی قطعات پلاستیکی، امکان تغیر نازل برای چاپ سه بعدی شکلاتی، امکان تغییر نازل برای کاشت بذر در سینی‌های نشاء، امکان تغییر نازل برای تبدیل شدن به دستگاه CNC رومیزی تراش فرز چوب برای صنایع چوبی و فوم برای صنایع مدلسازی و پزشکی اشاره کرد.

گفتنی است این طرح فناورانه در نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد

 مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد،‌ نام باشگاه استقلال تغییر نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی عسکری در حاشیه بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درباره مباحث اخیر درباره تغییر نام تیم استقلال، گفت: کنسرسیومی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، 85 درصد سهام شرکت استقلال ایران را خریداری کرده و این موجب مسرت و افتخار ماست که در کنار هواداران پرشمار این تیم، ان‌شاءالله به تعالی این تیم و ورزش کشور به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد تغییر نام شرکت استقلال ایران مباحثی در جریان است و این رویه در هلدینگ خلیج فارس وجود دارد که شرکت‌های تابعه، پسوند خلیج فارس را داشته باشند، اما اولویت اول ما حفظ نام استقلال ایران برای این شرکت است و تمام تلاش خود را در این راستا می‌کنیم، اما در صورتی که مراجع ذی‌صلاح بر حذف پسوند ایران اصرار داشته باشند با هماهنگی با وزارت ورزش و طبق قانون تجارت و ضوابط حاکم بر شرکت‌های بورسی درباره تغییر پسوند شرکت استقلال ایران اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای موفقیت استقلال است و این نام زیبا روی تیم استقلال برقرار خواهد ماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد
  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • معرفی پرکاربردترین انواع پمپ هیدرولیک در صنایع
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود