Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:54:27 GMT

2702 طاقه پارچه قاچاق در لرستان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۲۳۸۲

2702 طاقه پارچه قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک محموله شامل 2 هزار و 702 طاقه پارچه قاچاق خارجی در آزادراه خرم آباد - پل زال کشف و توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حاجی محمد مهدیان نسب افزود: ماموران پلیس آگاهی پلدختر در این آزادراه به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر دار مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 2 هزار و 702 طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را 10 میلیاردریال برآورد کردند گفت: فرد خاطی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
در هشت ماه امسال 62 باند مرتبط با قاچاق کالا در استان متلاشی شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 245 درصد رشد داشته است.
کشفیات کالای قاچاق در استان بیش از 780 میلیارد ریال بوده است.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

بیشتر بخوانید: ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در آبادان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229013 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران