Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: درصورت سوءاستفاده حتی یک ریال و یا حتی یک متر  از پروژه‌هایی که مربوط به  بیت‌المال است تا لحظه آخر پیگیری و برخورد می‌کنیم  و در رفع مشکلات ساکنان این مجتمع هیچ گونه چشم‌پوشی و قصوری قابل قبول نیست. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی صبح امروز در جلسه کمیته حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان ساوه که به منظور بررسی مشکلات پروژه ساختمانی مجتمع اقاقیا واقع در شهرک علوی در سالن جلسات ساختمان دادسرای ساوه برگزار شد، با اشاره به  هدف از بازدید میدانی خود از پروژه‌ها اظهار داشت: حفظ حقوق بیت‌المال باید همواره مورد توجه قرار گیرد ولی انتظار می‌رود قبل از به وجود آمدن بحث قضایی و حضور در محاکم قضایی مشکلات با توافق برطرف شود که پروژه‌ها بدون مشکل به اتمام برسد و خانه‌ها تحویل مردم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درحال حاضر عمده مشکل از نظر محاکم قضایی طرف قرارداد اداره کل راه و شهرسازی و شرکت یاران‌سازه است که هر دو در برابر بیت‌المال و مردم مسئول هستند و همچنین پروژه‌هایی باید در دستور ساخت قرار می‌گرفت که سهم راه و شهرسازی مشخص بود که متاسفانه این اقدام صورت نگرفته و قابل قبول نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: مشکل عمده درحال حاضر در این مجتمع مربوط به برق بوده که ظرف یک هفته توسط شرکت اصلی طرف قرارداد با راه و شهرسازی و ادارات برق مرتفع و ایمنی ساکنان این مجتمع تامین و علاوه بر این باید در اسرع وقت مشکلات موجود این مجتمع برطرف شود.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان کرد: قرار بر این بود این پروژه در سال 95 تحویل ساکنان داده شود و همچنین مدت زمان زیادی از اخذ وام توسط شرکت سازه‌یاران می‌گذرد که این مسئله سبب شد وام با تاخیر در اختیار این پروژه‌ها قرار گیرد که علت طولانی شدن در پرداخت وام و همچنین عدم تحویل واحدها و اجرای تعهدات مربوط به شرکت سازه‌یاران است.

اشتری: کوچک‌ترین تخلف در حوزه مالی قابل توجیه و بخشش نیستبازگشت 4 میلیارد دلار به حساب بیت المالاملاک یک هزار میلیارد تومانی شرکت نفت گچساران به بیت‌المال برگشت

وی بیان کرد: در صورت سوءاستفاده حتی یک ریال و یا حتی یک متر  از این پروژه‌ها که مربوط به  بیت‌المال است تا لحظه آخر  پیگیری و برخورد می‌کنیم و در رفع مشکلات ساکنان این مجتمع هیچ‌گونه چشم‌پوشی و قصوری قابل قبول نبوده و نباید نارضایتی عمومی در جامعه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج افزود: اگر کار وجود نداشته باشد، جامعه تعطیل می‌شود و نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شده و شرایط بر آنها سخت شود.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق کارگران مورد تاکید است، اظهار کرد: برای مثال برخی کارگران شهرداری چندین ماه حقوق خود را دریافت نکردند و باید به رفاه کارگران توجه شود.

حسینی افزود: کارگران در جامعه زحمت زیادی می‌کشند و کار سرمایه جاودانی است.

حسینی با اشاره به جنایات غرب در کشورهای مختلف، اظهار کرد: در غزه بر روی مردم مظلوم بمب می‌ریزند، چندین هزار نفر کشته شده و چند میلیون نفر آواره شده‌اند و این دستاوردهای یک غرب وحشی است.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه علم باید مهد آرامش بشر باشد، اظهار کرد: امروز علم در غرب به مهد کشتن بشر تبدیل شده و بمب‌هایی که بر سر مردم غزه فرود می‌آید در این محور است.

حسینی با اشاره به جایگاه بارز معلم در جامعه عنوان کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، فلسفه و کلام بود.

وی افزود: فقدان این شهید برای جامعه علمی ما خسارت بار سنگین بود.

حسینی با تبریک روز معلم، تصریح کرد: معلمان وظیفه سنگین و جایگاه رفیع در جامعه دارند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز حمل و نقل و ایمنی ابراز داشت: برخی از حوادث مربوط به عامل انسانی، برخی به دلیل زیرساخت‌ها و برخی عدم رعایت قوانین است.

حسینی گفت: در حال حاضر معضل خودروهای شوتی را نیز داریم که با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و علاوه بر خطر برای خودشان، برای بخیه نیز خطرآفرین شدند.

کد خبر 6089062

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت