Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت شهرداری تهران ،برزین ضرغامی، با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای همگانی اظهار کرد: برای توسعه این فضاها مکان‌هایی از جمله «باغ فردوس» در نظر گرفته شده البته این فضا برای عموم شناخته شده است و مراجعات کافی وجود دارد و حتی در دهه فجر نیز مجموعه باغ فردوس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با مداخله‌های حداقلی این فضا را به عنوان یک میدان پیاده برای دهه فجر یا عید نوروز آماده کنیم. در این منطقه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به دنبال چنین توسعه‌ای است و ما در آن جا در واقع یک شریک فرهنگی هم داریم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این سال‌ها وجود داشت؛ این بود که با گسترش این فضاها نظام بهره برداری مناسبی وجود نداشت.
ضرغامی با تاکید بر نقش نظام بهره‌برداری افزود: اگر نظام بهر‌ه‌برداری مناسبی وجود داشت شاید امروز وضع میدان امام حسین (ع) این گونه نبود. با اهتمام شورای شهر تهران و کمیته معماری و طرح‌های شهری امیدواریم بتوانیم نظام بهره‌برداری منسجمی را تعریف کنیم.
وی به خیابان «برادران مظفر» به عنوان مکانی مناسب برای ایجاد پیاده راه‌‌ اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل و مشکلات در حوزه نشر، قاچاق کتاب‌های پرفروش ناشران است. هر ناشری در طول سال دو کتاب پر فروش دارد و بار نشر روی آن ها استوار است، اما به محض چاپ این کتاب بلافاصله شاهد چاپ و فروش غیرقانونی این کتاب‌ها در زیر پله‌های خیابان انقلاب هستیم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: در نظر داشتیم تا خیابان براداران مظفر را به بازاری برای کتاب‌ فروشی‌هایی که از وزارت ارشاد مجوز می‌گیرند، اما ناشر نیستند و سال‌هاست که در پیاده‌راه خیابان انقلاب به کتاب فروشی مشغول‌اند و شناسنامه دار هستند؛ تبدیل کنیم و اتحادیه ناشران نیز در این باره اعلام آمادگی کرده است و با سازمان زیباسازی همکاری لازم را خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میادین مشق و امام حسین (ع) هم آماده است و می‌توان از این فضاها بهره‌برداری بهتری کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برادران مظفر بازار کتاب تهران فضا خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد

کتاب " اقتصاد در هیاهوی انتظارات " منتشر شد. برای اولین بار در ایران یک کتاب تخصصی در رابطه با اثرات انتظارات تورمی در اقتصاد ایران توسط موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز به رشته تحریر درآمد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» با موضوع نگاهی جامع به اثرات انتظارات تورمی در اقتصاد ایران با الهام از 30 نشست تخصصی توسط انتشارات موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز گردآوری شده است.

این کتاب شامل 30 فصل بوده و به موضوعاتی مانند: نقش انتظارات تورمی در تورم و نرخ ارز، نظریه‌های تعیین نرخ ارز و نحوه شکل‌گیری انتظارات، رابطه انتظارات تورمی و بازار سرمایه، بازار مسکن و نقش انتظارات در آن، نقش رسانه در انتظارات تورمی پرداخته است.

کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» دارای 656 صفحه می باشد و مقدمه آن توسط محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی نوشته شده است. در این کتاب از بیش از 260 جدول و نمودار برای فهم بیشتر موضوع انتظارات استفاده شده است.

در بخشی از مقدمه که به قلم محمدرضا فرزین نوشته شده آمده است " امروزه بسیاری از اقتصاددانان معتقدند که علیت در پدیده‌های اقتصادی در بسیاری از موارد ماهیت متقابل دارد؛ یعنی روایت‌ها خود می‌توانند موجب رخدادهای اقتصادی شوند و رخدادهای اقتصادی علت تغییر روایت‌ها.

جنگ‌های اقتصادی کنونی بین کشورها عموما با تمرکز شکل‌گیری شایعات، ناامید سازی مردم به آینده و ارائه تصویری تاریک از آینده کشور توسط حرفه‌ای ترین رسانه‌ها و خبرگان عملیات روانی صورت می‌پذیرد و بخش عمده‌ای از هزینه جنگ را به خود اختصاص می‌دهد.

اقتصاد ایران دهه‌ هاست که با این پدیده رو‌بروست و متاسفانه در حوزه سیاست‌گذاری اقتصادی نتوانسته نهادسازی و برنامه‌ریزی لازم برای مقابله با این پدیده را انجام دهد.

به قول یکی از اقتصاددانان، آنچه که باید از آن ترسید، خود ترس است و این موضوع محوری عملیات روانی علیه هر کشوری است. اقتصاددان مک کالی، این لحظه را لحظه کایوت می‎‌نامد. کایوت شخصیت کارتونی قهرمانی است که از روی پرتگاه‌های می‌پرد و تا زمانی که به زمین نگاه نکند سقوط نخواهد کرد و طبق قانون کارتون هر وقت به زمین نگاه کند، سقوط خواهد کرد. "

گفتنی است برای تهیه کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» می توانید با شماره تلفن 09196162244 (انتشارت موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز) تماس بگیرید.

انتای پیام/

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • سفری به دنیای توپولوژی
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی