Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:11:08 GMT

رونمایی از ۴ طرح فناورانه بسیجیان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۰۶۵

رونمایی از ۴ طرح فناورانه بسیجیان + عکس

صبح امروز‌ با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج از ۴ طرح جدید فناورانه بسیجیان رونمایی شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم صبح امروز‌ و‌ در‌حاشیه نمایشگاه طرح‌های فناورانه‌ بسیج با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج از 4 طرح جدید فناورانه بسیجیان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه دانش و پژوهش بسیج افتتاح شد

این طرح‌ها عبارتند از طراحی پهپاد بدون سکان vtcu133 که در آن برخلاف سایر پهپاد ها که برای هدایت آنها از سکان‌ها و سطوح کنترلی استفاده می‌شود؛ هدایت و جهت گیری پهپاد با استفاده از تغییر زاویه در خروجی موتورها صورت می گیرد. این پهپاد در ماموریت های شناسایی و رزمی کاربرد دارد.

محصول بعدی تولید ماده شیمیایی نیترات باریم است که در صنایع نظامی و آتش نشانی کاربرد داشته که تا پیش از این وارداتی بوده که محققان بسیجی موفق به تولید آن شده‌اند.

محصول سوم تولید فرآورده گیاهی بامبو بدست محققان جوان بسیجی استان گیلان بود. این محصول یک منبع غذایی فرایودمند ارگانیک است که حا‌وی 17 نوع آنزیم و 10 عنصر سودمند معدنی است.

آخرین دستاورد جدیدی که هم در این نمایشگاه رونمایی شد کتاب کاربرد پلاسما در صنعت هوافضای بود. این کتاب به حمایت مرکز پلاسما و لیزر سازمان بسیج علمی پژوهشی و توسط مهدی رحیمی و پوریا رضا پور تدوین شده است.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو