Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:19:31 GMT

287 مددجوی کمیته امداد آستارا شاغل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۴۱۱۵

287 مددجوی کمیته امداد آستارا شاغل شدند

آستارا - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: امسال با پرداخت هشت میلیارد و 790 میلیون ریال تسهیلات طرح های خودکفایی، برای 287 مددجوی تحت پوشش این نهاد شغل ایجاد شد.

بهرام تسلی نیا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این اعتبار در قالب 37 طرح خودکفایی پرداخت شد و میزان آن نسبت به هشت ماه نخست سال قبل حدود 15 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح های خودکفایی و اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی و حمل و نقل اجرا می شود و مددجویان با پرورش و تولید انواع دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی و شیرینی پزی مخارج خود را تامین کرده و به خودکفایی می رسند.
وی خاطرنشان کرد : امسال مردم نیکوکار آستارا به صورت نقدی و غیرنقدی 16 میلیارد و 704 میلیون ریال جهت حمایت از نیازمندان کمک کرده اند و 59 واحد مسکونی مددجویان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 863 میلیون ریال احداث و مرمت شده است.
تسلی نیا یاداور شد: برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی جوانان، آگاهی و آموزش دانش آموزان و دانشجویان در کانون های فرهنگی از فعالیت فرهنگی این نهاد است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و 2 هزار و 616 خانوار با سه هزار و 76 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كميته امداد اشتغال مددجويان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام