Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمان اکران فیلمم، ما همه پرسپولیسی‌ها دعوت کردیم و احمدزاده هم آمد، ولی من او را دعوت نکردم، یکی از دوستانش این بازیکن را دعوت کرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد شایعات بازگشت مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس اظهارداشت: این بازیکنان اگر می‌خواستند برگردند اصلا نباید می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان که تیم را تنها گذاشتند عِرقی به پیراهن و تیم ندارند و فکر نمی‌کنم هواداران اجازه بازگشت به آنها بدهند. اگر این بازیکنان تعصب داشتند، در تیم می‌می ماندند و با قهرمانی آسیا جدا می‌شدند که برای خودشان هم بهتر بود.

وی افزود: احمدزاده از تراکتورسازی آمد و معروف شد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. نظر هواداران در بازگشت آنها مهم است، ولی جایگاه خوبی ندارند، چون به شکل بدی جدا شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه احمدزاده در یکی از مصاحبه‌هایش گفته برخی پیشکسوتان حق انتقاد ندارند و گفته «یک پیشکسوت ما را برای اکران فیلمش دعوت می‌کرد و می‌رفتیم آدم خوبی بودیم، اما حالا آدم بدی شدیم؟» خاطرنشان کرد: احمدزاده عددی نیست که در مورد پیشکسوتان صحبت کند. زمان اکران فیلمم، ما همه پرسپولیسی‌ها دعوت کردیم و احمدزاده هم آمد، ولی من او را دعوت نکردم، یکی از دوستانش این بازیکن را دعوت کرد. به نظرم اینطور بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند، چون تعصب ندارند و از اینها بهتر خیلی داریم. علوان‌زاده، همتی و دیگر جوانان پرسپولیس از امثال احمدزاده بهتر هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس فرشاد احمدزاده فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت