Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   با رسیدن به روز‌های پایانی ثبت نام کارت سوخت، برخی متقاضیان ثبت نام الکترونیکی در روند ثبت نام خود با سوالات یا مشکلاتی مواجه شدند.   تعدادی از متقاضیان ثبت نام پس از مراجعه به سایت، اپلیکیشن یا کد دستوری پس از ورود اطلاعات خود زمانی که به مرحله انتخاب کارت بانکی می رسند، شماره تمام کارت‌های خود را برای انتخاب مشاهده نمی کنند و یا پس از انتخاب کارت خود، تصمیم به تغییر کارت بانکی خود برای کارت سوخت دارند، با موانعی مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در راستای پاسخگویی به این سوالات با امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به گفت‌وگو نشستیم.   امیر ناظمی در خصوص امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت کارت سوخت از روش‌های غیرحضوری گفت: امکان ویرایش اطلاعات افراد متقاضی تغییر کارت بانکی به کارت سوخت پس از پایان ثبت نام یا به عبارتی از ۲۴ آذر ماه به بعد آماده می‌شود.   وی افزود: امکان ویرایش اطلاعات دائمی خواهد بود تا در صورت بروز مشکلاتی مانند اتمام تاریخ انقضا کارت، فروش خودرو، تصمیم به تغییر کارت بانکی به عنوان کارت سوخت و موارد مشابه، کارت دیگری جایگزین شود.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه به بانک جامع اطلاعاتی اشاره و عنوان کرد: پایگاه داده در خصوص کارت‌های بانکی در حدود ۹۸ درصد پوشش، در زمینه خودرو نیز تعدادی از آن‌ها که در مناطق آزاد بوده اند اطلاعاتشان به صورت کامل وارد نشده و در زمینه خود سیم کارت‌ها نیز یکی از NVO‌ها اطلاعاتشان وارد نشده که به عبارت دیگر تک تک پایگاه داده بالای ۹۸ یا ۹۹ درصد پوشش را دارند، اما به پوشش ۱۰۰ درصدی نرسیده که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: کارت سوخت سامانه اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟