Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارگران هفت تپه با اعلام خبر تجمع داخلی همکاران خود در این مجتمع به خبرنگار ایلنا گفت: در این اعتراض صنفی حدود ۵۰۰ نفر از کارگران با لباس کار شرکت داشتند.

وی افزود: این تجمع یک ساعته در ‌‌‌نهایت با گفته‌های قائم مقام شرکت مبنی بر اینکه پیگیری وضعیت کارگران  بازداشت شده، خاتمه یافت و کارگران تجمع کننده به محل کارخانه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ روز گذشته (۱۷ آذر ماه) طبق اعلام روابط عمومی شرکت هفت تپه در یکی از کانال‌های مرتبط با شرکت قرار بود یکی از همکاران بازداشت شده اجتماعات اخیر آزاد شود که در نهایت با وجود معطلی چندین ساعته کارگران این اقدام عملی نشد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران هفت تپه کارگران بازداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی + عکس
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تصاویر تجمع روحانیون قم در حمایت از «طرح نور» با لباس پلنگی جنگ
  • (تصاویر) تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • تجمع روحانیون در حمایت از « طرح نور » با لباس جنگی (عکس)
  • تصاویری از تجمع روحانیون در حمایت از طرح «نور» با لباس جنگی
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب