Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ های مسابقه ملی از میان آثار رسیده به جشنواره، 71اثر پس از داوری استانی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند. از میان آثار منتخب، 6 قصه گوی برتر با رای هیات انتخاب و کمیته داوران منطقه ای برای اجرا در مرحله نهایی انتخاب شدند تا از 29-26 آذرماه در مرکز آفرینش های کانون روی صحنه رفته و 3 نفر از قصه گویان پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان قصه گوی برتر معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس رای داوران، زهره خیراندیش از کرمانشاه با قصه شیرینی نمک، مهین شهمرادزاده از کرمان با قصه دختر لر، مریم علی محمدی از کردستان با قصه آش سنگ، فاطمه موسوی از البرز با قصه سنگ صبور، احمد پروستان از اردبیل با قصه مهربانی و علی نساج شهرکی از سیستان و بلوچستان با قصه برزه گر و سالار برای اجرای قصه های خود، به مرحله نهایی راه یافتند.

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

156 / 156 جشنواره بین المللی قصه گویی مادربزرگ و پدربزرگ سروش صحت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی قصه گویی مادربزرگ و پدربزرگ سروش صحت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد