Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، امیر بیات، دبیر اجرایی دومین همایش و نمایشگاه بین المللی تهران هوشمند با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همانند سال گذشته، میزبان جمعی از فعالان و متخصصان دولتی و بخش خصوصی از کشورهای مختلف در حوزه شهر هوشمند هستیم.
بیات ادامه داد:آندری بلوزروف، مشاور استراتژی و نوآوری مسکو و دمیتری کاراندین، مدیر پروژه آزمایشگاه هوشمند این شهر با حضور در ایران و شرکت در این همایش به انتقال تجربیات خود در خصوص روند توسعه شهر هوشمند در مسکو و چالش‌ها و فرصت‌های آن، مسیر رسیدن به شهر هوشمند و پروژه آزمایشگاه شهر هوشمند مسکو سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در این دوره از همایش، مدعوینی از سوییس، اسپانیا و هلند در قالب کارگاه‌های تخصصی به انتقال تجربیات خود در زمینه حرکت به سمت شهرهای هوشمند خواهند پرداخت. فرانسس دومینگو، مدیر توسعه کسب و کار شرکت Worldsensing اسپانیا در کارگاهی آموزشی، در حوزه بهبود ترافیک با کمک پلتفرم جابجایی هوشمند سخن خواهد گفت.
لارس مینث، مدیر عامل Quantusec سوییس و عضو شورای جهانی شهرهای هوشمند نیز در کارگاه تاب آوری ساختارمند در شهر هوشمند که در روز دوم همایش برگزار می‌شود، به ارائه تجربیات سوییس در پیشگیری و واکنش سریع در مواقع اضطراری خواهد پرداخت. همچنین آنتون لامبرتوس بوش، مدیرعامل شرکت MOVE Mobility هلند، در کارگاهی جانبی در خصوص بهبود ترافیک شهری به کمک تحلیل کلان داده صحبت خواهد کرد.

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» نوزدهم و بیستم آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.
سال گذشته و در نخستین دوره، جمعی از مدیران ارشد دولتی و کشوری از جمله اعضای کابینه دولت، معاونان رییس جمهور، ‌مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نخبگان و بازیگران اصلی شهرهوشمند، اپراتورهای تلفن همراه و ... در این همایش حضور داشتند امسال نیز برنامه ریزی شده است تا این رویداد میزبان مهمانان و سخنرانان کلیدی و ویژه ای در همایش تهران هوشمند باشد.
این رویداد بین‌المللی که موضوع استراتژیک هوشمندسازی پایتخت را در دستور کار خود قرار داده است در دومین دوره برگزاری شعار «تهران من، تهران هوشمند» را با رویکرد به شهر زیست پذیر و افزایش مشارکت شهروندان سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.
برپایی میزگردهای تخصصی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و دیگر مراکز بزرگ استانی کشور، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری استارتاپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری، نمایشگاه بزرگ جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با رویداد تهران هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند از دیگر برنامه های دومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند است.
در این همایش، زیرشاخه‌های حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، محیط هوشمند، زندگی هوشمند، زیرساخت هوشمند و اقتصاد هوشمند مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
علاقمندان برای حضور در دومین دوره همایش و شرکت در بخش نمایشگاهی می‌توانند با دبیرخانه اجرایی با تلفن‌های 66553828- 66553347 (021) در ارتباط باشند یا با مراجعه به سایت smart.tehran.ir برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هوشمند روسيه سوييس تهران خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان