Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: تعداد ۹ دستگاه پست برق موبیل(سیار) به ظرفیت ۲۷۰ مگاولت آمپر برای توسعه شبکه در نقاط مورد نیاز استان خریداری شده و از اسفندماه نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

 محمود دشت‌بزرگ با بیان این مطلب افزود: طی یک قرارداد که با شرکتی داخلی منعقد شده تعداد ۹ دستگاه پست موبیل ۱۳۲/۳۳ کیلوولت به ارزش سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال خریداری شده که سه دستگاه از این پست‌ها اسفندماه سال جاری و مابقی به مرور وارد استان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پست های موبیل زمانی استفاده می شود که نیاز به ظرفیت سازی در شبکه وجود دارد اما امکان به کارگیری پست های دائم وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: راه اندازی پست های دائم دو تا سه سال زمان نیاز دارد اما پست های موبیل حداکثر ظرف دو تا سه ماه نصب و راه اندازی می شوند و این امکان را در اختیار ما قرار می دهند تا در مناطقی که رشد مصرف بالا می رود و نیاز به ظرفیت سازی جدید است مورد استفاده قرار گیرند.

دشت بزرگ تامین برق مطمئن و پایدار را رسالت شرکت برق منطقه ای خوزستان خواند و افزود: این پست های سیار که تمامی تجهیزات بر روی آن نصب است از قابلیت حمل و جابجایی بر روی یک یا چند تریلی برخوردار بوده و می توانند نیاز شبکه را در نقاطی از استان که در تابستان رشد مصرف بالا می رود برطرف کرده و از خاموشی ناخواسته تا زمان بهره برداری از پست های دائم جلوگیری کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان