Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علی رحمانی مدیر امور آبفای جوانرود خبر از اجرای 2 هزار و 86 متر لوله گذاری و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهری در شهر جوانرود خبر داد .

با عنایت به تخصیص اعتبارات ملی و استانی امسال به مبلغ 200 میلیون تومان، آبفای شهری جوانرود از این محل توانست کوچه های خانه سازمانی و خیابان کاوه و کوچه های منشعب از این خیابان را به متراژ 1047 متر لوله گذاری در اقطار 125 و 90 و 75 پلی اتیلن و 159 فقره انشعاب را بازسازی و تعداد 5 باب حوضچه را به منظور کنترل و بهره برداری بهتر شبکه آب، بازسازی و اجرا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آبفای جوانرود افزود: از محل درآمدهای داخلی نیز مقدار 1039 متر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار 200 و 110 و 63 از جنس پلی اتیلن و تعداد 65 فقره انشعاب و 4 باب حوضچه آب به منظور کنترل شبکه در محله های سه راهی بیمارستان به سمت ورودی شهرک ظفر و توحید و کوچه های دانش 3 و 5 و 6 به مبلغ 300 میلیون تومان از محل درآمدهای داخلی برای این بخش مهم شبکه ابرسانی در سطح شهر جوانرود هزینه و اجرایی نماید.

رحمانی بیان داشت: کلیه شبکه های قدیمی آزبستی به طول حدود 1.5 کیلومتر که از نظر بهداشتی فاقد استانداردهای موردنیاز بود، به طورکامل از شبکه بهره برداری حذف شدند.

رحمانی در پایان گفت: بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهر فرسوده و منابع و تاسیسات آبرسانی شهر جوانرود از جمله ایستگاه پمپاژ صادق آباد منبع آب هلانیه و مسیر قنات های آن و مخزن آرامگاه نیازمند بهسازی و تعمیرات اساسی می باشد و تاکنون علیرغم پیگیری های مکرر اعتباری به این موضوع تخصیص نیافته است.

انتهای پیام/ز


اجرای 2 هزار و 86 متر لوله گذاری و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد

 علیرضا قاسمی  بیان کرد: مجتمع آبرسانی بندینی در جنوب استان مشتمل بر ۲۸ روستا در شهرستان‌های زرآباد و کنارک است که طول خط انتقال اصلی و فرعی این مجتمع به بیش از ۱۱۰ کیلومتر می‌رسد و این خط انتقال آب را از منطقه جهلو زرآباد تا روستای ساحلی تنگ در کنارک منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: بارندگی‌های اواخر فروردین ماه سال جاری منجر به وقوع سیلاب، طغیان و تغییر مسیر رودخانه‌های محلی شد که در پی این اتفاق خط انتقال در پنج نقطه دچار حادثه و آب بردگی شد. 

قاسمی افزود: پس از فروکش سیلاب ضمن ارزیابی مسیر‌های اصلاح خط، نسبت به تهیه لوله اقدام شد و با استقرار تیم اجرایی طی مدت زمان کمتر از ۱۰ روزعملیات لوله گذاری به طول بیش از سه کیلومتر صورت گرفت. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، پیش بینی می‌شود طی ۲۴ ساعت آینده کلیه روستا‌های مسیر به مرحله آبگیری برسند، افزود: در مدت قطع آب در شبکه‌های روستایی با استقرار ۱۳ دستگاه تانکر، آبرسانی سیار به اهالی منطقه انجام می‌گرفت.

 در پی وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان تدمین آب شرب ۲۹۵ روستا و ۶ شهر استان دچار اختلال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود