Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسکاتلندی لیورپول از شرایط تیمش راضی است.

طرفداری- تیم های لیورپول و بورنموث در چارچوب لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4-0 قرمزها خاتمه یافت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، جیمز میلنر، هافبک قرمزها در این دیدار به رکورد 500 بازی در لیگ برتر رسید. اندی رابرتسون، مدافع چپ لیورپول در خصوص این رکورد بیان کرد:

او عجب دوران حرفه ای بزرگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این مدت همیشه در بالاترین سطح حضور داشته و برای باشگاه های بزرگی به میدان رفته است. او هنوز هم با قدرت بازی می کند و هر روز به خودش بیش از قبل فشار می آورد. مطمئنم او به تعدادی باورنکردنی بازی در پایان دوران حرفه ای خود دست خواهد یافت. این تعداد بازی دستاورد بزرگی برای اوست. بچه ها تنها می توانند رویای چنین چیزی را داشته باشند ولی جیمز این کار را در بالاترین سطح و با کسب جام های فراوان به اتمام رساند. او همچنان امیدوار است که به تعداد افتخارات خود در لیورپول اضافه کند و ما همگی امیدواریم این اتفاق رخ دهد. پس برد مقابل بورنموث، اکنون همه چیز در مورد اوست. عملکرد و سه امتیاز به خاطر اوست زیرا روزی خاص برای جیمز، خانواده اش و افراد نزدیک به او است.

وی در خصوص عملکرد محمد صلاح در این دیدار که منجر به هت تریک ستاره مصری شد، ادامه داد:

محمد فوق العاده ظاهر شد. او توپ را گرفت و کارش را انجام داد. او مرتبا پشت دفاع حریف حرکت می کرد و باعث آزار مدافعان بورنموث شد. محمد به بهترین فرم خود بازگشته و تاکنون فصل خوبی را سپری کرده است. شاید کمی بابت گل نزدن در هفته های گذشته ناراحت بود ولی کاملا نشان داد که چه سطح و کیفیتی دارد. مطمئنم او بابت هت تریک خیلی خوشحال است ولی همه ما بابت کسب سه امتیاز بسیار خوشحالیم.

مدافع اسکاتلندی در خصوص دیدار مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد:

هفته بزرگی است و شروعش برای ما خوب بود. چهار گل و کلین شیت قطعا نشان دهنده عملکرد بدون نقص ماست. می دانیم بازی سه شنبه تا چه حد مهم است و می دانیم چه کاری باید انجام دهیم. پس از آن نیز بازی کوچکی مقابل منچستریونایتد خواهیم داشت! مشتاقانه منتظر بازی های پیش رو خواهیم بود. شما به عنوان بازیکن لیورپول خواهان حضور در تیم در هفته های پیش رو هستید. دو بازی بزرگ در آنفیلد پیش رو خواهیم داشت و فکر می کنم هواداران جوی خاص ایجاد خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با همکاری کمپانی نایکی از طراحی جدید پیراهن اول تیمش‌ برای فصل 25-2024 رونمایی کرده است.

در عکسبرداری معرفی پیراهن جدید ستاره‌هایی مانند داروین نونیز، الکسیس مک آلیستر، ابراهیما کوناته و محمد صلاح حضور دارند و همچنین آلیسون بکر هم پیراهن دروازه‌‌بانی را به تن کرد.

صلاح در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در تابستانی قبلی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی بود اما در لیورپول ماند. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد با لیورپول ادامه دهد و پیراهن جدید تیمش برای فصل بعدی را هم به تن کند یا نه.

لیورپول آماده شروع فصلی می‌شود که تغییرات بزرگی خواهد داشت چون یورگن کلوپ آلمانی قرار است پس از 9 سال این تیم را ترک کند و آرنه اسلوت هلندی آماده است تا به عنوان جانشین او معرفی شود.

لیورپول که این فصل نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار است از فصل آینده با شروع دوران پساکلوپ به عنوان تیم مدعی در رقابت‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند