Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:17:46 GMT

فعالیت هفت واحد نانوایی در خلخال متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۲۸۰

فعالیت هفت واحد نانوایی در خلخال متوقف شد

اردبیل-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال از تعطیلی هفت واحد نانوایی فاقد پروانه کسب ومجوز فعالیت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش ایرنا، ابراهیم کرامت روز یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد ونان خلخال افزود: این اداره در راستای ساماندهی فعالیت واحدهای نانوائی اقدام به تعیین تکلیف 14 واحد نانوایی فاقد پروانه فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این راستا هفت واحد نانوائی تعطیل و متصدیان 7 نانوایی فاقد پروانه که شرایط لازم برای برای دریافت پروانه کسب داشتند برای دریافت پروانه صنفی به اتحادیه نانوایان معرفی شدند.
در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با تاکید برافزایش نظارت اتحادیه نانوایان برنحوه فعالیت نانوایی های شهرستان، افزود: صدور پروانه فعالیت صنفی برای همه نانوایان در اختیار این اتحادیه بوده و به صورت مستقل از اتاق اصناف می تواند عمل کند.
رییس کارگروه ساماندهی ارد ونان خلخال بیان کرد: با بیان اینکه 70 درصد از درآمد اتحادیه نانوایان باید برای ارتقای سطح کیفی نان از جمله برگزاری دوره های آموزشی هزینه شود.
او از افزایش یک واحد نانوایی سنگک پز به مجموع نانوایان شهر خلخال خبر داد وگفت: با توجه به افزایش درخواست های مردمی برای افزایش واحدهای نانوائی سنگکی راه اندازی واحدهای جدید براساس نیاز مناطق صورت خواهد گرفت.
6016/7119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شوراي آرد و نان كرامت غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد