Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@20:10:17 GMT

برادرکشی مرد متوهم به دلیل شک به همسر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۶۸۰

ایران نوشت: مرد متوهم که گمان می‌برد همسر و برادرش با هم رابطه پنهانی دارند برادرش را به قتل رساند.
برادر کشی مرد متوهم به دلیل شک به همسربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد متوهم که گمان می‌برد همسر و برادرش با هم رابطه پنهانی دارند برادرش را به قتل رساند.

این جنایت اوایل سال ۹۶ در پی نزاع خونین دو برادر اتفاق افتاد و مأموران پلیس پس از حضور در محل جنایت با جنازه مقتول روبه‌رو شدند که با یک ضربه چاقو کشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر ۴۵ ساله به نام سعید خودش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: من برادرم را کشتم، چون گمان می‌کردم با همسرم ارتباط پنهانی دارد. سعید در نخستین محاکمه که در شعبه هشتم برگزار شد در دفاع از خود گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم. اما مدتی بود که به رابطه همسرم با برادر کوچکم سوءظن داشتم. برادرم آریا رفتار‌های عجیبی داشت و با زنان زیادی در ارتباط بود. او مرد شوخی بود. گاهی برای همسرم پیامک ارسال می‌کرد و بار‌ها مقابل من با همسرم شوخی کرده بود. رابطه صمیمانه آن‌ها با هم موجب شد تا به آن‌ها شک کنم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسر و برادرم شکایت کردم و خواستم تا از فرزندانم آزمایش DNA گرفته شود. با آنکه جواب آزمایش منفی بود، اما من همچنان به آن‌ها مشکوک بودم. وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: آن روز به خانه برادرم رفته بودم تا در این باره با هم صحبت کنیم، اما او بداخلاقی کرد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقو یک ضربه به او زدم. متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود خطاب به قضات دادگاه گفت:من وضع مالی خوبی داشتم و حتی سه خانواده فقیر را هم تحت پوشش مالی قرار داده بودم. اما این ماجرا باعث شده بود زندگی‌ام تباه شود و حالا با توجه به رضایت والدینمان از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم. در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت اولیای دم این متهم را به دوسال زندان محکوم کردند، اما این حکم از سوی دادستان مورد پذیرش قرار نگرفت وبار دیگر متهم صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی زالی محاکمه شد. در این جلسه متهم بار دیگر ضمن تشریح جنایتی که مرتکب شده بود گفت: من قصد کشتن برادرم را نداشتم فقط می‌خواستم با او حرف بزنم وبگویم که دیگر با هم رفت وآمد نداشته باشیم، اما باهم درگیر شدیم ومن ناخواسته با چاقو او را کشتم و حالا بشدت پشیمانم. در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 849337 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل