Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۸ نفر مددجوی زندان‌های استان تهران موفق به دریافت گواهینامه در دوره‌های سواد آموزی و انتقال شده اند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری با تلاش مسئولان مربوطه در ندامتگاه‌های تابعه و ارائه طرح‌های تشویقی و ایجاد انگیزه در میان مددجویان بی سواد و کم سواد، تعداد ۹۷ مددجو در دوره‌های سواد آموزی و انتقال شرکت کرده اند که در پایان ۳۲ نفر بی سواد در دوره سواد آموزی از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند و ۶ نفر کم سواد نیز موفق به دریافت گواهینامه در دوره تحکیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی محبی افزود: در دوره‌های اخیر نیز تعداد ۸۳ مددجوی بی سواد و کم سواد در اردوگاه فشافویه و مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ شناسایی شده اند و هم اکنون با اعزام آموزشیار نهضت سواد آموزی، دوره‌های سواد آموزی و تحکیم در آن مراکز در حال برگزاری است که قطعا ادامه این روند می‌تواند در ریشه کن شدن امر بی سوادی در سطح زندان‌ها و جامعه کمک شایان توجهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوادآموزی دریافت گواهی نامه مددجوی زندانی زندان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • فداکاری معلم نمونه استان تهران برای دانش‌آموزی که نارسایی کلیه داشت 
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی