Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان باسابقه و بازیکن ساز تهرانی در ایستگاه پایانی  نیم فصل اول لیگ برترفوتبال   با عملکردی نه چندان خوب و قرار گرفتن در جایگاه هشتم جدول رده بندی به تعطیلات 53روزه نیم فصل رفت. برهمین اساس نگاهی گذرا به عملکرد شاگردان آقامعلم فوتبال در  مستطیل سبز داشتیم که از نظر خواهیم گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیر نزولی پیکان در لیگ برتر 

  لیگ هجدهم فوتبال برای  شاگردان جلالی با تساوی در دیدار ابتدایی وپیروزی پرگل برابر سایپا شروع شد و همین شروع طوفانی و عملکرد کم فراز ونشیب  باعث شده بود تا  فوتبال دوستان  حساب ویژه ای روی  این تیم باز کنند اما رفته  رفته  شرایط از هفته ی ششم و هفتم به بعد سخت شد تا سیر نزولی را برای این تیم به همراه داشته باشد.آخرین برد مجید جلالی با پیکان  در لیگ هجدهم مربوط به هفته هشتم است، بازی که پیکان در مصاف با سپیدرود رشت ، قعرنشین لیگ برتر توانست با زدن یک گل سه امتیاز بازی را کسب کند. اما مشکلات در این تیم قدیمی با مجید جلالی از هفته نهم و در رویارویی با پرسپولیس استارت خورد. پیکان در این دیدار با وجود به ثمر رساندن یک گل، دو بر یک بازی را باخت و تا شاگردان معلم فوتبال تا  پایان نیم فصل اول  رقابت‌ها رنگ برد را  به چشم نبینند.

آخرین امتیاز پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر 

بعد از آن بازی در هفته دهم پیکان در رویارویی با ذوب آهن بحران زده تنها یک امتیاز کسب کرد تا این آخرین امتیاز شاگردان جلالی در نیم فصل اول رقابت‌ها شد. آنها در هفته یازدهم دو بر یک به تراکتورسازی باختند و در هفته دوازدهم هم  با  3 گل مغلوب  پارس جنوبی شدند ،اما این پایان ناکامی های مرد با تجربه با تیم خودرو ساز تهرانی نبود. در هفته سیزدهم  اما دوباره نماینده تهران باخت سنگینی را متجمل شد اما این شکست برابر  فولاد بحران زده رخ داد . هفته چهاردهم هم برای پیکانی‌ها خوب پیش نرفت، آنها در بازی با یکی دیگر از تیمهای نه چندان آماده لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان هم نتوانستند به امتیاز برسند تا شاگردان مرزبان  با یک گل  در این دیداربه پیروزی برسند.

مجید جلالی و شاگردانش چشم  به بازی پایانی نیم فصل اول رقابت ها مقابل نساجی مازندران داشتند تا بتوانند با کسب سه امتیاز از یک تیم تازه وارد به لیگ برتر، با آرامش بیشتری به تعطیلات نیم فصل بروند وبهبود وضعیت خود را به تعطیلات نیم فصل موکول کنند که البته اینطور نشد. پیکانی ها در بازی خانگی خود هم با  یک گل مقابل شاگردان نکونام  بازنده بازی شدند تا در پایان نیم فصل اول یک تیم بازنده و بحران زده باشند.

اختلافات جلالی و مدیرعامل پیکان علنی شد 

البته بعد از نقش بر آب شدن آخرین راه پیکانی ها این باشگاه کم حاشیه درگیر حواشی بین مدیر عامل باشگاه وسرمربی این تیم شد تا وضعیت این باشگاه را پیش از جلسه روز دوشنبه در وضع هشدار قرار بدهد.حتی  بازیکنان این باشگاه  و کادر فنی در طول یک ماه اخیر ، حمایت کافی از طرف مدیران را باشگاه  را نداشتند و حتی معوقات  و قراردادشان پرداخت نشده است.

به هر حال جلسه فوق العاده اعضای هیئت مدیره پیکان با حضور مجید جلالی روز گذشته برگزار شد و جلالی رهنمودهای هیئت مدیره را شنید وقرار شد که برنامه های خود را در جلسه روز دوشنبه ارائه بدهد.

به طور حتم بقای جلالی در تیم پیکان  می تواند این باشگاه را به لحاظ فنی دچار تغییرات فراوانی کند  و جذب چند مهره کلیدی در نیم فصل دوم برای فرار از بحران برای این تیم تهرانی حائز اهمیت است. 

بیشتر بخوانید: 

شیعی: ۶ باخت متوالی پیکان فاجعه است/ ساکت نمی‌توانست پاره وقت در فدراسیون فوتبال کار کند حمودی: بدشانسی گریبانگیر تیم پیکان شده است/ شیعی تصمیمی به نفع باشگاه می گیرد شیعی سرپرستی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران