Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد کارت ملی های صادر شده اظهار داشت: تا کنون سه میلیون و  ۴۰ هزار کارت ملی صادر شده است که ۷۶ درصد جمعیت هدف را  در برگرفته است.

وی ادامه داد: ۲۶ درصد مردم هنوز برای دریافتن کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند و نباید دریافت کارت ملی هوشمند را به اواخر سال موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با  بیان اینکه ۱۰۶ دفتر پیشخوان و دفاتر پست و ادارات ثبت احوال خدمات ارائه می دهند، افزود: شهروندان می توانند در سامانه NSR درخواست خود را ثبت و از طریق این سامانه برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی با اشاره به مزایای کارت ملی هوشمند، بیان داشت: این کارت ها علاوه بر اینکه نقش کیف پول، تایید هویت و امضای دیجیتال را ایفا می کند، جایگزین بسیاری از کارت‌های موجود و خدمات موجود در آنها بشود و رفتار خدمات دهی و خدمات گیری را در چرخه اداری تسهیل ‌کند.

غفرانی با اشاره به شایعات مبنی بر افزایش هزینه کارت ملی هوشمند، گفت: با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی هیچ تغییری در هزینه کارت ملی هوشمند به وجود نیامده و هزینه کارت ملی هوشمند برای هر فرد ۳۱ هزار تومان است.

وی در ارتباط با تعداد نوزاد های متولد شده در هشت ماهه  نخست  سال جاری، گفت:‌ تعداد نوزاد ها متولد شده ۵۰ هزار و۹۱۲ نفر است که تعداد۲۶ هزار و ۱۴ نفر از آنها پسر و ۲۴ هزار و  ۸۹۸ نفر از این  نوزادان دختر بودهاند.

کد خبر 4479733

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران