Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دارو برای تسکین دردهایی مانند سردردهای میگرنی، دردهای عضلانی، دندان درد، کمر درد، زانو درد، دردهای قاعدگی و ... توصیه شده است.

در چند سال اخیر نام داروسازی دکتر عبیدی همواره به‌عنوان یکی از عرضه‌کنندگان داروهای نوین و بروز دنیا در گروه‌های درمانی مختلف در بازار ایران مطرح بوده است؛ اما شاید یکی از نام‌آشناترین داروهایی که در ذهن عموم مردم جای گرفته، قرص سرماخوردگی عبیدی باشد که از دیرباز به‌عنوان یکی از باکیفیت ترین و اثربخش ترین داروهای درمان سرماخوردگی شناخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیدی همچنان با برندهای کلداکس و کوریزان بیشترین سهم از بازار داروی سرماخوردگی کشور را به خود اختصاص داده است.

داروسازی دکتر عبیدی در راستای برآورده کردن نیازهای گوناگون بیماران و فراهم کردن امکان انتخاب برای بیمار بر اساس شرایط خاص خود، گسترش سبد داروهای بدون نسخه را در چشم انداز خود قرار داده است.

در بازار داروهای ضد درد و درمان درد کشور، عبیدی با محصولات با کیفیت کدیمال و ادوالژین حضور داشته و به‌تازگی کدیمکس را نیز برای درمان درد تولید و به بازار عرضه کرده است.

کدیمکس ترکیبی از مواد مؤثره‌ی مختلفی است که خاصیت ضد درد، ضد تب و ضدالتهاب دارد. از ویژگی‌های این دارو اثرگذاری بسیار سریع و مؤثر آن در درمان درد است. کدیمکس همچنین با اثر طولانی مدت خود منجر به کاهش دفعات مصرف دارو و رضایت‌مندی بیشتر مصرف‌کننده می‌گردد.

این دارو برای تسکین دردهایی مانند سردردهای میگرنی، دردهای عضلانی، دندان درد، کمر درد، زانو درد، دردهای قاعدگی و ... توصیه شده است و هم‌اکنون در داروخانه‌های سراسر کشور بدون نیاز به نسخه در دسترس است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟

دلایل متعددی برای درد سر در سمت چپ وجود دارد. درک علل احتمالی و درمان آن‌ها ممکن است به فرد کمک کند درد را مدیریت کند و بداند چه زمانی باید به دنبال درمان تخصصی باشد.

به گزارش خبرآنلاین، حدود ۵۰ درصد از بزرگسالان در سراسر جهان به سردرد مبتلا هستند. برخی از سردرد‌ها جزئی هستند و با درمان خانگی برطرف می‌شوند، اما برخی شدیدتر هستند و نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند.

اگر سردرد با تاری دید، حالت تهوع یا هر علامت دیگری همراه باشد، یا اگر در طول سردرد، ضعف در یک طرف بدن یا گیجی به سراغتان آمد، باید به پزشک مراجعه کنید. این مطلب به بررسی علائم، علل و درمان سردرد در سمت چپ می‌پردازد.

سردرد‌ها دلایل متعددی دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

میگرن، سردرد‌های تنشی، سردرد‌های خوشه‌ای، آسیب دیدگی، بیماری‌های التهابی، مشکلات مربوط به رگ‌های خونی، استفاده بیش از حد از دارو‌ها و سینوزیت.

میگرن

درد سمت چپ سر می‌تواند ناشی از میگرن باشد. سردرد میگرنی معمولاً از اطراف چشم یا گیجگاه شروع شده و سپس به بقیه بخش‌های سر سرایت می‌کند. در حال حاضر علت اصلی میگرن کاملاً مشخص نیست. بر اساس شواهد احتمالی، علت آن مربوط به عملکرد مغز و افزایش حساسیت اعصاب یا عروق خونی اطراف مغز است.

سردرد‌های تنشی

سردرد تنشی، درد شدید و فشرده‌ای است که از پشت چشم شروع شده و در سراسر پیشانی یا پشت سر منتشر می‌شود. این نوع از سردرد‌ها می‌توانند در یک طرف سر ایجاد شوند، بنابراین می‌توان آن‌ها را از دلایل درد سمت چپ سر به شمار آورد. دلیل اصلی سردرد‌های تنشی ناشی از تنش عضلانی است. شدت سردرد‌های تنشی معمولاً کمتر از میگرن است، اما همچنان آزار دهنده محسوب می‌شوند.

سردرد‌های خوشه‌ای

یکی دیگر از علل ایجاد درد در سمت چپ سر می‌تواند سردرد خوشه‌ای باشد. سردرد‌های خوشه‌ای بسیار دردناک هستند و بارزترین نشانه آنها، بروز درد در یک طرف سر است. سردرد‌های خوشه‌ای اغلب در بهار و پاییز اتفاق می‌افتند و برای همین بسیاری از افراد این درد را با سردرد‌های آلرژیک اشتباه می‌گیرند.

مشکلات زمینه‌ای

گاهی درد در سمت چپ سر به علت وجود یک بیماری و مشکل زمینه‌ای ایجاد می‌شود و می‌تواند علل جدی داشته باشد؛ مانند آسیب دیدگی، بیماری‌های التهابی و مشکلات مربوط به رگ‌های خونی.

درمان و پیشگیری درد در سمت چپ سر

اغلب سردرد‌ها با دارو‌های مسکن مانند ایبوپروفن و آسپرین قابل درمان هستند. اگر درد شما مربوط به میگرن یا مشکلات تنشی شدید باشد، پزشک مسکن‌های قوی‌تری برایتان تجویز خواهد کرد.

تغییر در سبک زندگی نیز می‌تواند به کاهش سردرد کمک کنند. برخی از این این تغییرات مهم عبارتند از:

اجتناب از مصرف مواد غذایی محرک: از مصرف مواد غذایی مانند کافئین، الکل و پنیر که میگرن را تشدید می‌کنند، پرهیز کنید.
انجام مدیتیشن: یوگا یا سایر روش‌های مدیتیشن، آرامش بدن و ذهن را افزایش می‌دهند. مدیتیشن می‌تواند تنش عضلانی را کاهش داده و باعث کمتر شدن سردرد‌های تنشی و میگرنی که منشأ استرسی دارند، شود.

دیگر خبرها

  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟