Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وقف از سیره پیامبر(ص) و اهل بیت است، اظهار داشت: یکی از بهترین راه های اداره کشور، رسیدگی به اوضاع نیازمندان و محرومان، انجام کارهای فرهنگی، تبلیغی و دینی «وقف» است.

وی با بیان اینکه در گذشته مردم کارهای بسیار زیادی انجام داده اند و امروز هم این اقدامات در حوزه وقف وجود دارد؛ تصریح کرد: امروز وقف هایی وجود دارد که در طول زمان دچار حوادث دهر شده اند به ویژه پس از اصلاحات ارضی ضربه مهلکی به موقوفات وارد شد؛ گرچه تعدادی از آن ها در سال های اخیر احیا شده و پیگیری برای احیای سایر موقوفات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با تاکید بر اینکه ثبت وقف های جدید از وظایف این اداره است، افزود: در سال جاری تاکنون، ۷۵ وقف جدید داشته ایم؛ شامل مساجد و حسینیه ها و دارالقرآن، موقوفات با نیات خاص و...

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: بیشترین وقف در شهرستان نورآباد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ مورد وقف قرآنی در استان داشته ایم، بر ضرورت حرکت به سوی وقف تجمیعی تاکید کرد و افزود: همه مردم با هر سرمایه و درآمدی که دارند در قالب وقف تجمیعی می توانند در این کار خیر سهیم باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا تفاهم نامه هایی با برخی دستگاه ها خواهیم داشت.

کد خبر 4480363

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد سید محمد طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت پیشتاز صنعت پارس خرم گفت: از ۱۴ کارگر برتر  این شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر تجلیل شد.
غلام زاده افزود: در ۲ دهه فعالیت تولیدی این شرکت به همت کارگران، به چرخه تولید بازگشته ایم.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ضیافت شام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • فیلم| حرکت جالب دانشجویان آمریکایی با پرچم اسرائیل
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات