Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: قشر دانشجو 5 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و 50 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) از دانشجویان کشور بودند. به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان جویبار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان با بیان اینکه قشر دانشجو مانند سایر اقشار کشور در دفاع از اسلام و انقلاب نقش پررنگی داشتند، اظهار کرد: قشر دانشجو 5 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و 50 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) از دانشجویان کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مازندران نیز 240 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است که ازاین تعداد 10 شهید آن متعلق به شهرستان جویبار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با اشاره به اینکه شهادت جان مایه انقلاب اسلامی است گفت: دوام و حیات نهضت ما در گرو خون شهید است زیرا به وابسته خون شهید انقلاب و نظام مقدس اسلامی ما بیمه شده است.

بابایی تصریح کرد: وظیفه داریم یاد وخاطره شهدا را در فضای جامعه زنده نگه داریم زیرا این کار یعنی زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.

وی تأکید کرد: یادواره شهدا محفلی برای بصیرت افزایی، آگاهی و شناسایی دوست و دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با بیان اینکه در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: در این چهل سال روزهای شیرین و تلخ را در کنار هم پشت‌سر گذاشته‌ایم و در این چهل سال ثابت شد که با وحدت، همدلی و انسجام درونی از هر سختی عبور خواهیم کرد و همچنین ثابت شد که با نگاه و تکیه به نیروهای خارجی نمی‌توانیم پیشرفت وتوسعه‌ای داشته باشیم.

بابایی خاطرنشان کرد: برخی‌ها در داخل، گذشته این انقلاب را فراموش کردند و ساز ناکوک سر دادند و دل در گروی آمریکا بسته‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد باید از شهدا درس بگیرند اظهار کرد: شهدا به ما آموختند نباید از هیچ کشوری بترسیم و به هیچ قدرتی نباید اعتماد کنیم مگر اینکه فقط باید از خدا ترسید و به قدرت خداوند توکل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار با اشاره به اینکه باید فرزندان و جوانان را با شهدا آشنا کنیم و الگوسازی کنیم بیان کرد: امروز جبهه استکبار با هزینه بسیار سنگین، هجمه فرهنگی شدیدی را علیه اعتقادات و باورهای جوانان پاک سرشت ما آغاز کرده است.

بابایی گفت: جنگ نظامی به پایان رسیده ولی دشمن امروز با تکنولوژی و ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال دست‌یابی به اهدافی است که نتوانسته در جنگ نظامی به آن دست پیدا کند، پس باید هوشیاری، بصیرت و آمادگی خود را در برابر هجمه‌های بی‌امان استکبار افزایش دهیم.

وی سند 2030 را نمونه‌ای از نفوذ فرهنگی دشمن در کشور دانست و افزود: دشمن می‌خواهد نسل آینده جمهوری اسلامی را طوری تربیت کند که شهید فهمیده‌ها را فراموش کنند که نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان اظهار داشت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است. 
 
وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروزعزت نداشته است این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته است و شیعه به این جایگاه رسیده است.
 
حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان درسطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی، افزود: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت  به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟
 
این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها،کشور رو به پیشرفت است.
 
دادستان انتظامی قضات کشورگفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع،مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش دردستگاه قضایی هستیم. 

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است