Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسئول هلال احمر شهرستان ورزنه گفت: صبح امروز طی گزارشی مبنی بر گم شدن محمد یاسین شاهبندی جوان 20 ساله اصفهانی در تپه های ماسه ای شهر ورزنه ،سه اکیپ از هلال احمر و دو اکیپ از آتش نشانی این شهر و یک اکیپ از هلال احمر کوهپایه به این منطقه اعزام شدند.
علیرضا اصغری افزود: سه دوست این جوان که در محل حاضر بودند، اعلام کردند جوان گم شده برای آوردن هیزم آنها را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از ساعتها تلاش نیروهای امدادی،جوان گم شده که در حال عزیمت به داران ،منزل مادربزرگ خود بود با دوستان خود تماس گرفت و مشخص شد که وی در تپه ها گم نشده و بی خبر آنها را ترک کرده است.
ورزنه ، یکی از شهرهای شهرستان اصفهان در مرکز بخش بن رود و 110 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
وسعت تپه های ماسه ای و یا شنهای روان که در ۱۵ کیلومتری شهر ورزنه قرار دارد 40 کیلومتر مربع است که ارتفاع بعضی از آنها به حدود ۵۰ متر می رسد که در نوع خود در ایران کم نظیر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما تپه شنی ورزنه نیروهای امدادی جوان گم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری