Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:58:18 GMT

مجوز موقت به تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۵۶۸

مجوز موقت به تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال با صدور مجوز موقت توانسته به کارش در راس این فدراسیون ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز مراسم معارفه افشین داوری به‌عنوان سرپرست جدید فدراسیون والیبال برگزار شد، اما در جریان برگزاری این مراسم اظهار نظری از سوی علی رغبتی، مدیرکل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان راجع به فوتبال جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که به نظر می‌رسد کار اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل قانون بازنشستگی به پایان رسیده، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیرش به کرمان عنوان کرد که مهدی تاج می‌تواند به استناد ماده 60 قانون جامع ایثارگران به فعالیت‌اش در این فدراسیون ادامه دهد.

 

اما رغبتی، مدیرکل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان در جریان برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون والیبال درباره ادامه فعالیت مهدی تاج عنوان کرد: آقای تاج برای حضور در فدراسیون فوتبال تا پانزدهم آذرماه فرصت داشته ولی برخلاف رؤسای فدراسیون‌های والیبال و کاراته، به ایشان مجوز موقت داده شده تا در روزهای آینده مشخص شود می‌تواند به صورت قانونی به کارش ادامه دهد یا خیر.

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است