Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:40:15 GMT

بهترین شرکت ارائه‌دهنده دوربین مداربسته در ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۷۱۴

بهترین شرکت ارائه‌دهنده دوربین مداربسته در ایران

انتخاب یک شرکت مناسب برای سپردن امنیت منزل، محل کار و یا هر مکان حساسی که برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که ما باید یکبار برای همیشه انجام دهیم، اما هنگامی این انتخاب سخت‌تر می‌شود که با یک جستجوی ساده متوجه می‌شویم شاید هزاران شرکت و شخص در این زمینه مشغول فعالیت هستند و هر کدام این ادعا را دارند که در این حوزه بهترین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه الکامپ، در این مطلب ما شما را با شرکت الکامپ آشنا خواهیم کرد که سابقه‌ای ۱۵ ساله در صنعت دوربین مدار بسته و سیستم‌های امنیتی حفاظتی داشته و مهم‌ترین شعار شرکت " اول پشتیبانی، بعد فروش" می‌باشد، یعنی فروش دوربین مدار بسته تنها ابتدای راه ما با مشتریانمان خواهد بود و در تمامی لحظات در کنار شما خواهیم بود.

برند اصلی شرکت، pelcotech بوده که مستقیما توسط الکامپ وارد می‌شود و بدون هیچ واسطه‌ای به دست مشتریانمان می‌رسانیم که همین باعث شده تا قیمت دوربین مداربسته‌های شرکت با توجه به کیفیت استثنایی این برند کاملا رقابتی بوده و هنگامی که شما تصمیم به نصب دوربین مدار بسته داشته باشید می‌توانید این دوربین را با کیفیت‌های مشابه خود کاملا مقایسه کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

دوربین مداربسته پلکوتک به دلیل اینکه چیپست فوق‌العاده با کیفیت سونی را در قلب خود دارد از لحاظ کیفیت تصویر جز بهترین دوربین‌های مداربسته می‌باشد، چیپست هر دوربین مداربسته مهم‌ترین و قسمت اصلی تشکیل دهنده آن می‌باشد و اگر در یک دوربین از برندهای متفرقه استفاده شود بعد از مدتی خواهید دید که کیفیت تصویر افت شدیدی خواهد داشت.

شرکت الکامپ در راستای شعار خود همواره بر این باور بوده است که هنگامی که حق انتخاب را به مشتری بدهید قطعا آنها نیز بهترین را انتخاب خواهند کرد و ما در بهترین بودن خود شکی نداریم، بر همین اساس شرکت الکامپ تمامی کارشناسی‌های خود را رایگان انجام می‌دهد، ابتدا شما نیازهای خود را با متخصصین الکامپ در میان می‌گذارید و بعد کارشناسان ما از محل مورد نظر شما دیدن می‌کنند و یک پلن مناسب برای مکان شما تهیه و به شما تحویل می‌دهند، در انتها شما می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصین بخش فروش شرکت الکامپ استفاده کنید تا بهترین پکیج ممکن برای شما بصورت سفارشی تهیه شود و به شما ارائه شود، اینک این شما هستید که می‌توانید با توجه به مشاوره متخصصین الکامپ پکیج شرکت ما را با شرکت‌های دیگر مقایسه کنید و قطعا بعد از مقایسه متوجه می‌شد الکامپ اعتماد شما را بدست آورده است.

یکی از مهم‌ترین المان‌ها در انتخاب شرکت مناسب برای نصب یک سیستم مداربسته دارا بودن مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های ذی‌صلاح در این حوزه می‌باشد، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان لوازم الکترونیک مرجع صادرکننده مجوزهای لازم جهت کار در این حوزه می‌باشد و شرکت الکامپ علاوه بر دارابودن تمامی مجوزهای لازم از سوی این نهاد دارای تقدیر نامه‌های بسیاری می‌باشد و همچنین یکی از معدود شرکت‌های ممتاز این اتحادیه است و شما می‌توانید استعلامات لازم را از این اتحادیه تهیه کنید.

با توجه به وجود نیازهای متفاوت در حوزه سیستم‌های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه‌های مختلف دارای پکیج‌های مناسبی می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نیازها و حساسیت‌های خود یکی از این پکیج‌ها را تهیه کنید:

پکیج طلایی:

این پکیج‌ها که برند پلکوتک می‌باشد پکیج‌های فوق حرفه‌ای شرکت می‌باشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت پنج ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج‌ها از دو عدد دوربین مدار بسته تا ۱۶ عدد متفاوت می‌باشد و شما بنا به نیاز خود می‌توانید یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

پکیج نقره‌ای:

این پکیج کاملا اقتصادی می‌باشد و با توجه به اینکه دو سال ضمانت مشمول آن می‌شود قیمت کاملا اقتصادی‌ای دارد، برند این پکیج UNIMO می‌باشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

محصولات نظارتی الکامپ شامل مجموعه زیادی از محصولات مانند دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته IP، دوربین مداربسته ضد انفجار، دوربین مداربسته حرارتی، دوربین مدار بسته مخصوص محیط‌هایی با دمای پایین و بالا، دوربین مدار بسته مخصوص محیط‌های مرطوب، دوربین مدار بسته PTZ، نرم‌افزارهای نظارتی، انکودر و دکودر، لنز دوربین مداربسته، لوازم جانبی سیستم مداربسته و مجموعه کاملی از محصولاتی که در یک سیستم نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت دریافت مشاوره از متخصصان شرکت الکامپ فقط کافیست با ما تماس گرفته و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  ۸۸۵۱۷۹۰۰ و ۸۸۵۱۹۲۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکامپ دوربين مداربسته سیستم های امنیتی حفاظتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!

بازیکنانی که امروز برای میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس درخشیدند، همان بازیکنانی بودند که هیت قرار بود برای جذب دیمین لیلرد به پورتلند تریل بلیزرز بدهد، پیشنهادی که پورتلند آن را رد کرد.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA  برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

بوستون سلتیکس ۱۰۱-۱۱۱ میامی هیت (۱-۱ مساوی)

پس از بلو اوت شدن در بازی اول سری، انتظار می رفت بوستون سلتیکس این بار آسان تر از قبل مقابل میامی هیت به پیروزی برسد، با این حال نابغه ای به نام اریک اسپولسترا روی نیمکت هیت می نشیند که فکر دیگری در ذهن داشت. میامی هیت رکورد سه امتیازی تاریخ فرنچایز خودش در تعداد سه امتیازی در یک بازی پلی آف را شکست (۲۳ سه امتیازی) و مزیت بازی خانگی که سلتیکس کل فصل برای به دست آوردن آن تلاش کرده بود را از آنها گرفت. بازی های سوم و چهارم این سری در میامی برگزار خواهند شد، اگر هیت هر دو بازی را به سود خودش خاتمه دهد، بهترین تیم فصل عادی را در خطر حذف قرار خواهد داد، آن هم در شرایطی که هنوز جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تایلر هیرو در این بازی آمار عالی ۲۴/۵/۱۴ با شش سه امتیازی ثبت کرد، هیرو اولین بازیکن تاریخ هیت است که در یک بازی پلی آف چنین آماری ثبت می کند و در کل لیگ هم تنها هاردن و لوکا دانچیچ چنین آماری در کارنامه دارند. کیلب مارتین و بم آدبایو هم هر کدام ۲۱ امتیاز گرفتند. رکورد اریک اسپولسترا در بازی دوم سری هایی که در آنها ۰-۱ عقب میفتد، ۳-۱۰ است! قبل از این که بخواهید جی های سلتیکس را به خاطر نتیجه سرزنش کنید، بدانید که هر دو بازی خوبی انجام دادند. تیتم ۲۸/۸/۳ ثبت کرد و براون هم ۳۳/۸. سلتیکس به خاطر عملکرد افتضاح کریستاپس پورزینگیس (۶ امتیاز با فیلدگل ۱ از ۹) و جرو هالیدی (۹ امتیاز با فیلدگل ۴ از ۱۲) شکست خورد. از هفت بازی آخر پلی آفی که هیت در خانه سلتیکس انجام داده، ۵ بازی به سود این تیم تمام شده.

اوکلاهماسیتی تاندر ۱۲۴-۹۲ نیواورلینز پلیکانز (۲-۰ به سود تاندر)

تاندر همین چند روز قبل شبیه به یک تیم جوان پلی آف ندیده به نظر می رسید و به زور مقابل تیم هشتم کنفرانس غرب به یک پیروزی خانگی رسید. در بازی دوم اما اوضاع متفاوت شد، همه بازیکنان تیمی که دومین میانگین سنی جوان لیگ را دارد، شبیه بازیکنان باتجربه و پلی آف دیده به نظر می رسیدند. صدرنشین کنفرانس غرب به راحتی حریفش را بلو اوت کرد و با خیالی آسوده به نیواورلینز سفر خواهد کرد.

چت هولمگرن پس از بیش از یک دهه به اولین روکی تبدیل شد که در یک نیمه بازی پلی آف، حداقل ۲۰ امتیاز می گیرد. جیلن ویلیامز کارش را با ۲۱/۵/۷ تمام کرد، شی گیلجس الکساندر ۳۳ امتیاز گرفت و آمار نهایی چت هم روی ۲۶/۷ ایستاد. جیلن ویلیامز، شی گیلجس الکساندر و چت هولمگرن روی هم آمار ۸۰ امتیاز، فیلدگل ۶۵٪، ۵۰٪ سه امتیازی و ۹۰٪ سه امتیازی به جا گذاشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!